וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.1: מסוט אוזיל חתם בפנרבחצ'ה, פ.ס.ז' תמכור את אמבפה אם לא יאריך חוזה

עודכן לאחרונה: 24.1.2021 / 16:52

הקשר המיובש מגיע בהעברה חופשית ועוזב את התותחנים אחרי שבע וחצי עונות. האלופה חוששת שהכוכב יעזוב בחינם. אינטר סירבה עסקת אריקסן-דז'קו, יונייטד וליברפול ייאבקו על דאיו אופמקאנו

תקציר: סאות'המפטון - ארסנל 0:1/ספורט 1

העברות

* עכשיו זה רשמי: מסוט אוזיל, קשרה הגרמני/טורקי של ארסנל, חתם בשורות פנרבחצ'ה. אוזיל עוזב את ארסנל אחרי שבע וחצי עונות ואחרי שהתייבש ביציע כל העונה. התותחנים חוסכים את משכורת העתק שלו והטורקים מרוויחים שחקן שיכול להיות שובר שוויון בליגה שלהם.

* ורונה הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הקשר סטפנו סטורארו מגנואה בהשאלה עד תום העונה.

* הקשר יאקוב ברון לארסן מצטרף באופן רשמי לאנדרלכט בהשאלה מהופנהיים עד תום העונה.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. DeFodi Images, GettyImages
מחפש אתגר חדש. וראן/GettyImages, DeFodi Images

שמועות

* ארסנל בדרך לחיזוק נוסף לסגל שלה: מרטין אודגור הקשר הנורבגי של ריאל מדריד סיכם בשורות התותחנים על חוזה עד תום העונה. ארסנל תשלם את משכורתו של אודגור, שיגיע כמושאל ללא אופציית רכישה ויחזור לריאל בתום העונה.

* לפי "ל'אקיפ", קיליאן אמבפה יימכר בקיץ הקרוב אם יבחר שלא לחדש את חוזהו בפריז סן ז'רמן. קבוצת הפאר הצרפתית מפחדת לאבד את הכוכב שלה בחינם, כשחוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ 2022, וכבר הגישה לו הצעה מפתה מאוד. החלוץ הצעיר עדיין מהסס, כשברקע ממשיכה לארוב ריאל מדריד.

* רומא הציעה לאינטר טרייד: אדין דז'קו תמורת כריסטיאן אריקסן, בהשאלה עד תום העונה. הנראזורי סירבו.

* דאיו אופמקאנו הוא בלי ספק אחד השמות החמים בשוק. לפי "מירור", שתיים מהקבוצות שינהלו עליו מאבק בקיץ, ואולי אפילו בחלון הנוכחי, הן ליברפול ומנצ'סטר יונייטד.

* בעוד ב"מירור": אם תחליט לפטר את פרנק למפארד, צ'לסי צפויה לפנות ללסטר בנוגע לברנדן רוג'רס, אולם על פי הערכות המנג'ר המצליח לא ירצה לעזוב את השועלים לפני תום העונה.

* סטפן אל שעראווי עבר בדיקות רפואיות ברומא, וצפוי לשוב לקנדציה שנייה בקבוצה בה שיחק בשנים 2016-2019 בטרם יצא לסין.

* רפאן וראן מעוניין לעזוב את ריאל מדריד ולמצוא אתגר חדש בקריירה. חוזהו של הבלם עם הבלאנקוס מסתיים ב-2022, ובאלופת ספרד יעדיפו למצוא קבוצה שתרכוש את השחקן, לפני שיסתיים החוזה ויוכל לעזוב ללא תמורה.

* בסקיי מדווחים כי אסטון וילה נענתה לדרישתה של מארסיי ומוכנה לשלם 14 מיליון יורו תמורת הקשר מורגן סאנסון. סכום העסקה עשוי להגיע גם ל-15.5 מיליון יורו.

* בדיילי מייל טוענים כי קריסטל פאלאס מוכנה למכור את כריסטיאן בנטקה. מי שמעוניינת בשחקן בן ה-30 היא ווסט ברומיץ'.

* מאמן הרטה ברלין ברונו לבאדיה צפוי לסיים את תפקידו בקרוב אחרי פתיחת עונה רעה מאוד של 17 נקודות בלבד מ-54 אפשריות. שניים מהשמות הבולטים שמועמדים להחליפו בתפקיד בבירת גרמניה הם תומאס טוכל ורלף ראנגניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully