וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לבנדובסקי כבש את שערו ה-500, באיירן הביסה 0:4 את שאלקה

החלוץ הפולני כבר עם 23 שערים ב-18 מחזורים, האלופה בפער שבע נקודות מלייפציג. קימיש בישל שלושה שערים, מולר עם צמד. הופנהיים הביסה 0:3 את קלן, 8 דקות לדאבור

תקציר: שאלקה - באיירן מינכן 4:0/ספורט 1

המחזור ה-18 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. באיירן מינכן הלמה בשאלקה עם 0:4 בחוץ. לאחר מכן הופנהיים הביסה 0:3 את פ.צ. קלן במשחק שבו קרמאריץ' כיכב עם צמד ודאבור קיבל 8 דקות מהספסל.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הגיע ל-500 שערי קריירה. לבנדובסקי/רויטרס

שאלקה - באיירן מינכן 4:0

הבווארים עם ניצחון שלישי ברציפות והם מגדילים את הפער בפסגה לשבע נקודות. יוזואה קימיש בישל שלושה שערים, תומאס מולר כבש שניים ורוברט לבנדובסקי הגיע ל-500 שערים בקריירה. מנואל נוייר שמר על רשת נקייה בפעם ה-197 בקריירה, שיא היסטורי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-33 דווקא אחרי הזדמנות גדולה של שאלקה ועצירה גדולה של מנואל נוייר. קימיש הגביה מימין ותומאס מולר עלה גבוה ונגח פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-54. קימיש הכניס מסירת עומק לרוברט לבנדובסקי, שגבר על השומר שלו ובעט יפה פנימה את ה-0:2. שערו ה-500 של החלוץ הפולני בקריירה והוא שובר שיא בונדסליגה כשהוא כובש במשחק חוץ שמיני ברציפות ובנוסף 11 פעמים ברציפות מול שאלקה. עכשיו לבנדובסקי עם 23 שערים ו-5 בישולים בליגה וזה רק המחזור ה-23. תומאס מולר כבש עוד אחד בנגיחה בדקה ה-88 אחרי כדור חופשי של קימיש ובדקה ה-90 דייויד אלאבה בעט מ-30 מטר כדור חזק שהכניע את רלף פאהרמן וזה 0:4.

שחקני הופנהיים חוגגים. GettyImages
ניצחון שני רצוף. הופנהיים חוגגת/GettyImages

צפו בתקציר: הופנהיים - פ.צ. קלן 0:3

תקציר: הופנהיים - פ.צ. קלן 0:3/ספורט 1

הופנהיים - פ.צ. קלן 0:3

מונס דאבור וחבריו חזרו לנצח במחזור האחרון עם 0:3 גדול על הרטה ברלין בחוץ וקטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. הערב הופנהיים חיברה ניצחון שני רצוף וקליל במיוחד, הרבה בזכות הכוכב שלה אנדריי קרמאריץ'. דאבור החל את המשחק על הספסל וראה את קרמאריץ' קובע 0:1 בפנדל כבר בדקה השביעית. כריסטוף באומגאוטר הכפיל (28) וקרמאריץ' השלים צמד וחתם את הניצחון עם פנדל נוסף בדקה ה-75. דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-82 במקום קרמאריץ'. הופנהיים התרחקה מהתחתית, שם שקועה עמוק קלן המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully