וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חלפה, ועבור ונסה בריאנט המוות של קובי וג'יג'י "עדיין לא נראה אמיתי"

יום אחד חוגגת את חייהם, יום אחר חושפת מחשבות אפלות. היא ממשיכה בפרויקטים לזכרם, אבל ביקשה מהליגה לא לערוך טקסים רשמיים. נלחמת בתמונות, פונה לעיתונאים, מקדמת ספרים. ונסה בריאנט, הקורבן הכי גדול של הטרגדיה של משפחת בריאנט, מזגזגת בין החיים למוות

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

במלאת שנה למותו של קובי בריאנט, בארה"ב ממשיכים לעקוב אחרי האישה שעברה את הטרגדיה האמיתית באותו היום: ונסה בריאנט. חובבי הכדורסל אולי איבדו כוכב ספורט וכדורסלן בלתי נשכח, אבל זה כמובן שלא משתווה לטרגדיה האישית של ונסה, שאיבדה גם את בן זוגה וגם את בתה ג'יג'י, 13, שנהרגה באותה התרסקות מסוק ב-26 בינואר 2020.

בשנה האחרונה, ונסה מוצפת באהבה. היא מצד אחד קנאית לפרטיות שלה, אבל במקביל מודעת להתעניינות הציבורית בה ובמשפחתה ומדי פעם מעלה עדכונים בחשבון האינסטגרם שלה ובהם היא חולקת את תחושותיה. היא ממשיכה להקדיש את חייה למשפחה שנותרה לה ולשלוש בנותיה: נטליה בת ה-18, ביאנקה בת ה-4 וקאפרי בת השנה. חבריה מספרים שהיא "מתכננת להמשיך לכבד ולהנציח את המורשת של קובי וג'יאנה, ויש לה כבר פרויקטים שהיא עובדת עליהם בנושא".

ונסה וקובי החלו לצאת יחד בשנת 2000, התחתנו ב-2001, ובינואר 2003 נולדה בתם הבכורה. אחרי 20 שנים של זוגיות, ביום אחד חרב עליה עולמה עם המוות של בעלה ובתה ביחד. "שני דברים מרעידים את עולמו של אדם - אהבה ואבל", כתבה ונסה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה, ואפשר לחוש כיצד היא חווה את שניהם במקביל.

לאלה אנתוני, למשל, כוכבת ריאליטי וחברתה של ונסה, אמרה לאחרונה ש"מה שוונסה עוברת הוא לא ייאמן, אי אפשר בכל לדמיין מה היא מרגישה, כך שמבחינתי מה שאני יכולה לעשות זה פשוט להיות חברה, להיות שם עבורה, בין אם זה כתף לבכות או לעשות איתה שטות בטיק טוק, מה שיכול לעזור". ואכן, יש רגעים קשים, ובשבוע שעבר ונסה חשפה את המחשבות האפלות שעוברות בראשה.

"בואו נאמר את האמת, אבל הוא תמהיל של רגשות, יום אחד אתה צוחק ולמחרת אתה בכלל לא רוצה לחיות", כתבה, "אני רוצה להגיד לאנשים שמתמודדים עם היגון הזה והאובדן קורע הלב - תמצאו סיבות לחיות. אני יודעת כמה זה קשה. אני מסתכלת על הבנות שלי, ומנסה להעביר להן את התחושה הזאת. המוות הוא בטוח, אבל החיים אינם. תמצאו את הסיבה".

פעם אחרת העלתה תמונה שלה עם שלוש בנותיה, וציטטה את השיר של נט קינג קול: "חייך, על אף שהלב שלך כואב. חייך, על אף שהוא נשבר". לאחרונה העלתה תמונות שלה ושל שלוש בנותיה חוגגות את חג המולד. לפני מספר חודשים הראתה את קאפרי בת השנה מחזיקה תמונה של קובי, וכאשר ונסה שאלה אותה מי בתמונה, ענתה "דאדא". היא מנציחה את העבר, אבל מנסה לחיות את חייה.

כלי התקשורת בארה"ב פרסמו כי בימים האחרונים ונסה פנתה אליהם וביקשה באדיבות שבימים הקרובים לא יעלו או יפרסמו שוב תמונות או צילומים של המסוק שהתרסק. "במקום זה תשתמשו רק בזיכרונות יפים", כך ביקשה. כמו כן ביקשה שהליגה לא תערוך מחוות רשמיות וטקסים, מאחר ש"יהיה קשה למשפחה לראות שוב את כל המראות, מה שיציף מחדש את הכאב".

ואכן, ונסה מנסה להתמקד בצד החיובי. היא תבעה גופים בעיריית לוס אנג'לס שפרסמו תמונות מזירת ההתרסקות. היא קידמה שלושה ספרים שהיה מעורב בהפקתם, שינתה את השם של הקרן של המשפחה מ"קרן ממבה" ל"קרן ממבה וממבסיטה" ומנציחה את זכרם.

אתמול היא העלתה מכתב שקיבלה מחברה של ג'יאנה, שבה היא כתבה לוונסה על "אהבת החיים" של ג'יג'י והחמיאה על הדרך שבה גידלה את בתה: "עשית הכול נכון גברת בריאנט, וכולנו אסירי תודה לך לנצח". ונסה העלתה את המכתב וכתבה: "אני כל כך מתגעגעת לתינוקת שלי ולקוב-קוב, לעולם לא אצליח להבין למה הטרגדיה הזאת קרתה לאנשים כל יפים, אדיבים, בני אדם מדהימים. זה עדיין לא נראה אמיתי. קוב, עשינו את זה נכון. ג'יג'י, את גורמת גאווה לאמא. אני אוהבת אתכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully