וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של מייקל פלפס: "אחרי קובי בריאנט, חששתי לאבד אותו"

שחיין האגדי מתמודד עם בעיות נפשיות וניקול פלפס חשפה כיצד מות כדורסלן העבר זעזע אותה: "אמרתי לו 'מה אעשה בלעדייך?'"

מייקל פלפס ואשתו ניקול ג'ונסון. Michael Reaves, GettyImages
התמודדות יומיומית. מייקל וניקול פלפס/GettyImages, Michael Reaves

אשתו של מייקל פלפס, ניקול, התראיינה לאתר האינטרנט של הרשת Today וסיפרה על ההתמודדות שלה ושל משפחתה עם הדיכאון שאיתו מתמודד שחיין העבר האגדי. פלפס חשף לפני כמה שנים בסרט התיעודי "משקל הזהב" שהוא סובל מהתקפי חרדה והתמודד עם דיכאון קליני. בשנים שחלפו מאז, הוא ואשתו מנהלים קמפיין פומבי שנועד להגדיל את העירנות והמודעות לבעיות נפשיות.

ניקול פלפס סיפרה אתמול: "אחרי שוונסה בריאנט איבדה את קובי, כל מה שיכולתי לעשות זה להסתכל על מייקל ולהגיד לו: 'בבקשה, אני יכולה לעזור לך? אם אאבד אותך, אני לא יודעת מה אעשה'. מייקל הוא האבא הכי מדהים ובן הזוג שתמיד חלמתי עליו".

ניקול המשיכה: "בעבר חשבתי 'אני יכולה לטפל בו, לסדר אותו. אני כל מה שהוא צריך'. אבל למדתי שאני לא יכולה 'לתפוס בעלות' על הרגשות שלו ולא משנה כמה אני רוצה לעזור".

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. AP
מגדולי הספורטאים בכל הזמנים. פלפס/AP

לבני הזוג פלפס, שלושה בנים קטנים: בומר בן ה-4, בקט בן השנתיים וחצי ומאבריק בן השנה. "הם תמיד רצו להיות ליד מייקל כשהוא חווה יום רע כי הם הרגישו אותו. בעיקר בומר, הבכור", סיפרה ניקול, "הייתי מרחיקה אותו קצת ומסבירה לו 'הי בומס, לאבא קצת קשה והוא צריך להיות קצת לבד'. אנחנו רוצים שהוא יבין שזה לא בגללו, אלא בגלל מייקל".

פלפס בן ה-35 הוא גדול השחיינים בהיסטוריה ואחד מהספורטאים האולימפיים הגדולים בהיסטוריה. הוא מחזיק בשיא של 23 מדליות זהב אולימפיות (במקום השני ארבעה ספורטאים עם 9) ובסך הכול זכה ב-28 מדליות. לאורך השנים גם זכה במדליות רבות באליפויות עולם בשחייה ושבר שיאי עולם שונים 39 פעמים.

השבוע הוא התייחס לקשיים בתקופת הקורונה ואמר: "אני הראשון להודות שהבריאות הנפשית שלי בתקופה הזו יותר מפחידה מאי פעם. אני לא יכול לתאר מה אנשים אחרים עוברים, אבל אני רוצה לשלוח מסר: אלו מכם שמתמודדים עם בעיות נפשיות, דעו שאתם לא לבד. צריך ללכת בכל פעם צעד קטן קדימה ולדעת לעצור ולקחת נשימה עמוקה. זה מאוד עוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully