וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט במקום השישי ברשימת המפורסמים המתים הרווחיים ביותר

לפי פורבס כוכב הלייקרס המנוח "הרוויח" השנה סכומים המוערכים בכ-20 מיליון דולר. נייק גרפה 250 מיליון עבור מרצ'נדייס של בריאנט

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

על אף מותו הטרגי בהתרסקות מסוק בתחילת השנה, התעשייה סביב שמו של קובי בריאנט ממשיכה לשגשג. מגזין פורבס דירג את כוכב לוס אנג'לס לייקרס המנוח במקום השישי ברשימה אותה כינה "המפורסמים המתים הרווחיים ביותר ב-2020". לפי פורבס, בחודשים לאחר מותו של בריאנט נכסיו רשמו רווחים המוערכים בסכומים הנעים סביב 20 מיליון דולר.

מקור ההכנסה שהניב הכי הרבה רווחים הוא מכירות של נעליים וגופיות משחק, כשעל פי הדיווח נייק גורפת סכום שנתי של כ-250 מיליון דולר ממוצרים הנושאים את שמו של הבלאק ממבה. מעבר לכך, האוטוביוגרפיה של בריאנט "The Mamba Mentality: How I Play", נמכה ביותר מ-300 אלף עותקים השנה - פי 10 יותר מאשר ב-2019.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס 2010. GettyImages
התעשייה סביבו ממשיכה לשגשג. קובי בריאנט/GettyImages

כמוכן, לאחר שהלייקרס זכו באוקטובר האחרון באליפות הראשונה של הארגון מזה עשור, גופיית המשחק של קובי בריאנט הייתה שנייה רק לזו של לברון ג'יימס, ה-MVP של סדרת הגמר, בכמות המכירות.

במקום הראשון אגב ברשימה של פורבס ניצב מייקל ג'קסון, שהניב רווחים של 48 מיליון דולר בשנה החולפת. מיד אחריו ממוקם סופר הילדים דוקטור סוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully