וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן יעבור בדיקה מקיפה. גלזר ופשיץ' ינסו להתאמן

24.1.2021 / 7:00

למרות המסרים האופטימיים שהעביר, הצהובים חוששים שהחלוץ המצטיין ספג פציעה משמעותית שתגרום לו להחמיץ לא רק את המשחק נגד מכבי חיפה ברביעי. במקביל, פשיץ' וגלזר לא צפויים לפתוח, אבל ואן לוון לא מחפש תירוצים: "לא תשמעו אותו מתלונן"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

יונתן כהן יעבור הבוקר (ראשון) בדיקה מקיפה בשריר הארבע ראשי של רגלו השמאלית אחרי הפציעה שלו אמש (שבת) בניצחון 1:3 על מכבי נתניה. חלוץ מכבי תל אביב עידכן בסיום המשחק כי למרות הפגיעה בשריר והחלפתו, הוא יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי, אבל רק הבוקר כשיערוך כהן בדיקה יותר מקיפה על ידי הצוות הרפואי של מכבי תל אביב, ניתן יהיה להעריך מה הסיכוי שישחק במשחק העונה מול המוליכה.

כהן נפגע בשריר הארבע ראשי אחרי דריכה לא טובה על הדשא וללא מגע של מישהו משחקני מכבי נתניה, ולכן החשש שמדובר בפציעה משמעותית הוא יותר גדול. בכל מקרה פטריק ואן לוון דוגל בגישה שאין שחקן שהוא מעל הקבוצה ומבחינתו לכל אחד יש מחליף. לכן גם אם שחקנים יעדרו, ההולנדי לא מתכוון להתלונן על כך. "פטריק מאוד מאמין בסגל הזה ולא חושש לעלות עם שחקנים שלא תמיד פותחים", אמר גורם בסביבתו של מאמן מכבי תל אביב. "לא תשמעו אותו מתלונן שחסר לו שחקן. הוא תמיד יאמין בשחקן הבריא שיכול לשחק. זו הסיבה שאת המשחק סיימו יחד אילון אלמוג, מתן חוזז ואדוארדו גררו שגם היו שותפים יחד לאחד השערים היפים של מכבי העונה".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם שחר פיבן, עדן קארצב. ברני ארדוב
יחמיץ בכל זאת המשחק הגדול ברביעי? יונתן כהן/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • למרות שהצהיר שישחק נגד מכבי חיפה, יונתן כהן יעבור בדיקה מקיפה שתכריע את הסטטוס שלו
  • הצרות של מכבי תל אביב לא נגמרות בכך: פשיץ' לא צפוי לפתוח ברביעי, שכטר יחליפו בהרכב
  • גם דן גלזר עדיין לא ערך אימון מלא מאז שנפצע. בכל מקרה הוא לא אמור לפתוח גם כן
  • פטריק ואן לוון והצהובים לא מתכוונים להשתמש בזה כתירוץ: "אין ברירה אלא לבוא ולנצח"

לא רק יונתן כהן בספק גדול ליום רביעי ואף להמשך. אלכסנדר פשיץ' סובל מפציעה ברגלו וגם הוא בספק אחרי שאתמול כלל לא התלבש. איתי שכטר שפתח במקום הסרבי, צפוי להמשיך בהרכב גם מול מכבי חיפה ובכך למעשה חוסלה האפשרות ששכטר יעזוב בחלון הזה. "איתי הוכיח איזה שחקן הוא", אמרו אמש במכבי תל אביב אחרי משחקו הטוב של שכטר. "גם היום בגיל 34 הוא אחד החלוצים הטובים בארץ. יש לו נפש של ילד וגוף בריא וצעיר. הוא יכול למשוך עוד שנתיים בקלות".

בנוסף לכהן ולפשיץ' גם דן גלזר בבעיה, שכן עד כה הוא לא התאמן בצורה מלאה עם הקבוצה. גלזר לא יפתח בוודאות ואם יתאמן בצורה מלאה, הוא צפוי אולי להיות על הספסל. בנוסף לשלושת הפצועים שכשירותם תיבחן ביומיים הקרובים, תחסר מכבי תל אביב את דור פרץ המוצהב ופה כבר מסכימים במכבי תל אביב שמדובר בחיסרון משמעותי במיוחד, שכן הקשר נמצא בכושר טוב ואמש אף כבש את השער השני כשהצטרף להתקפה וניצל כדור עומק מצוין שנשלח אליו.

"גם אם ניאלץ להסתדר ללא דור, גלזר, יוני ופשיץ', נבוא למשחק כדי לנצח את מכבי חיפה. אין לנו ברירה אחרת", אמרו אמש במכבי תל אביב. "יש פער של שמונה נקודות לטובתם ואי אפשר להתעסק במי שלא ישחק. בשביל זה יש סגל גדול ונצטרך לתת הכול כדי לנצח ולצמק את הפער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully