וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן נפצע והוחלף, אבל מאמין שישחק מול מכבי חיפה: "יהיה בסדר"

כוכב האלופה נפצע ב-1:3 מול נתניה, אבל לא מתכנן להחמיץ את הקרב הגדול: "אנחנו בפיגור 8, נבוא לנצח". גם ואן לוון חושב שהוא יהיה כשיר למשחק העונה: "לא נראה רציני". המאמן על שכטר: "אמר לי שהוא לא רוצה לעזוב"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי תל אביב מוכנה למשחק העונה. האלופה שבה הערב (שבת) מהפגרה ברגל ימין עם 1:3 משכנע על מכבי נתניה, שסייע לה לשמור על פער של שמונה נקודות ממכבי חיפה המוליכה. ביום רביעי השתיים הללו ייפגשו, כשהצהובים ינסו לצמק את ההפרש לחמש. מי שנמצא בספק להתמודדות הגדולה הוא יונתן כהן, שכבש ראשון (24) אך נפצע והוחלף. דור פרץ הכפיל (38) ואדוארדו גררו חתם (79). קווין פרייטר רק צימק (81) עבור נתניה המאכזבת, שממשיכה להידרדר במורד הטבלה. הצהובים ספגו אחרי 554 דקות רצופות, אך יכולים להיות מרוצים מאוד לקראת המשך השבוע.

במכבי תל אביב יקוו שהפציעה של יונתן כהן היא לא חמורה, ובקבוצה יחכו לתוצאות הבדיקות, אבל אין ספק שעבור האלופה יש מקום לדאגה: גם דור פרץ ייעדר בגלל צהובים, דן גלזר (שלא שיחק היום) עדיין בספק, ובנוסף אלכסנדר פשיץ' לא היה היום בסגל אחרי שנפצע והתאמן חלקית לקראת המשחק.

מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, ענה כהרגלו על השאלות בקצרה ואמר לגבי יונתן כהן: "אני חושב שהוא יהיה בסדר לקראת יום רביעי, אני לא חושב שזו פציעה חמורה".

על המשחק אמר ההולנדי: "שיחקנו בקצב נמוך מדי במחצית הראשונה. כבשנו שני שערים, אבל היינו צריכים להבקיע יותר. פספסנו הרבה הזדמנויות להגיע ליותר מצבים בגלל שהיינו איטיים מדי במעברים".

על איתי שכטר: "הוא אמר לי שהוא לא רוצה לעזוב, אז אני לא רואה סיבה לדבר על זה".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם שחר פיבן, עדן קארצב. ברני ארדוב
דפיקות לב אצל הצהובים. יונתן כהן/ברני ארדוב

גם יונתן כהן מאמין שהוא ישחק נגד מכבי חיפה. כשנשאל אמר :"מאמין שכן, יהיה בסדר". על המשחק: "היום הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, יכולנו להבקיע עוד שערים ואנחנו כבר מסתכלים קדימה. אנחנו בפיגור של שמונה נקודות, לא תכננו להגיע למצב הזה. נבוא לנצח נגד מכבי חיפה, אין משהו אחר. אין ספק שהקהל חסר לנו מאוד, אנחנו מתגעגעים אליהם והלוואי שהיו 30 אלף צופים, אבל זה שיש כדורגל זה כבר טוב. אני מסתכל רק על עצמנו. בעזרת השם אני אשחק".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 1:3

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היו רגעים יפים, זה יספיק מול המוליכה? מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר: "זה היה מאוחר מדי ומעט מדי. במחצית השנייה הייתה לנו הזדמנות לכבוש ממש בהתחלה. גילינו יותר מדי כבוד למכבי תל אביב ואני שונא שנותנים יותר מדי כבוד. צריך להילחם כמו אריות במשחק. היו לנו כמה משחקים טובים, לפני הסגר היה לנו משחק טוב בסכנין והגענו להרבה מצבים. היום השחקנים לא הוציאו לפועל את התכנית כמו שצריך והיינו זקוקים למלחמה".

אטפלד המשיך: "לא נלחמנו מספיק. זה היה דומה למשחק שהיה לנו מול מכבי חיפה, התחלנו פאסיבים מדי וחסרי ביטחון ואז קשה לרדוף אחרי היריבה. מכבי תל אביב לא נתנה לנו הרבה אפשרויות. לא הצלחנו להכניס את החלוצים שלנו למשחק וגם כשהעברנו את קניקובסקי לשחק בצורה התקפית יותר, לא הצלחנו להכניס אותו טוב למשחק. זה לא היה מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully