וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ח'ליפה לקח צעד אחורה, לא מתכוון להעביר מסמכים נוספים בשלב זה

23.1.2021 / 22:59

נציגי השייח' טוענים כי הפרסומים וההדלפות גורמים לו נזק גדול וממליצים לו לסגת מהעסקה לרכישת 50% מבית"ר ירושלים. משה חוגג טוען שבמקרה שלא תושג תעודת היושר, הוא יציע לבן ח'ליפה להיות ספונסר

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

השלמת עסקת הרכישה של בית"ר ירושלים מתרחקת. לאחר שהוועדה להעברת זכויות דרשה לפני יותר משבועיים מסמכים נוספים מהשיח' בן ח'ליפה בנוגע להצהרת ההון של הבעלים המיועד מאיחוד האמירויות ותעודת יושר - הרי שלא רק שעד עתה לא סופקו מסמכים נוספים, אלא שהשיח' ונציגיו החליטו לקחת צעד אחורה בעניין.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בן ח'ליפה בדרך לסגת מהעסקה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

גורמים המעורים בפרטים אמרו הערב: "כרגע השיח' לא מחפש להעביר מסמכים חדשים, הפרסומים השונים והדלפות המסמכים גרמו לו נזק מספיק גדול וכל היועצים סביבו אמרו לו לקחת צעד אחורה, שזה גורם לו נזק". יחד עם זאת, משה חוגג מקווה שלאחר שהעניינים יירגעו קצת, ניתן יהיה להחזיר את השיח' לתמונה ולבצע את העסקה. הפתרון לתעודת היושר יהיה בדמות חוות דעת שונות שיתקבלו. בוועדה להעברת זכויות הבהירו בסוף השבוע כי אין כל כוונה לאשר את השיח' ללא תעודת יושר ומסמכים נוספים ומפורטים בנוגע לחשבונותיו. ללא קשר, אם וכאשר יגיעו מסמכים כאלה, תתבקש חברת החקירות לבצע בדיקה נוספת בנוגע לאמינותם.

משה חוגג אמר הערב בתוכנית "שער השבת" בערוץ הספורט שאם העסקה לא תושלם, ייתכן שבן ח'ליפה ישמש רק כספונסר ולא כשותף: "הרעש סביב העסקה לא עושה לנו טוב. אנחנו מנסים לא להגיב ולתת לדברים להסתיים כדי להתרכז בכדורגל. השיח' לא יעבור בלי תעודת יושר או חוות דעת משפטית מאיחוד האמירויות, זה ברור לנו. לקחנו משרד עורכי דין באמירויות ומנסים לעבוד על זה, אם התשובה תהיה שבאמת אי אפשר אז הוא יעבור ואם לא הוא לא יעבור. אנחנו עובדים על זה, מנסים לעשות את זה בשקט ואני מקווה שתוך שבוע-שבועיים יהיו לנו תשובות. אם לא תהיה תעודת יושר יכול להיות שנציע לו משהו דומה למה שעשה גומא אגייאר, הוא היה בעלים אבל רשמית לא בעלים, הוא היה ספונסר, יכול להיות שנציע לו את האפשרות והמתווה הזה. אנחנו עוד לא שם, עוד שבוע שבועיים נהיה יותר חכמים".

שייח חמד בן חליפה אל נהיאן, משה חוגג. וואלה, אתר רשמי, עיבוד תמונה
חוגג: "השיח' נפגע מאוד מההתנהלות והרעל סביבו". בן ח'ליפה/עיבוד תמונה, וואלה, אתר רשמי

חוגג הוסיף: "העסקה היא עסקה חתומה אך אם היא לא תתממש אז ישנה בעיה משפטית ונצטרך להתמודד איתה. בן ח'ליפה כבר העביר סכום כסף אליי ואני העברתי לבית"ר אך עדיין אי אפשר טכנית להעביר מבנק באמירויות לבנק בישראל. השיח' נפגע מאוד מההתנהלות והרעל סביבו.

"הדרישה לתעודת יושר היא לגיטימית ובסיסית שהוא צריך לספק, אך הטענה אחרת - כל מסמך שהוא סיפק בתוך דקה דלף לתקשורת וזאת בושה גדולה מאוד. הוועדה מקבלת את זה ותוך דקה וחצי זה בכל אמצעי התקשורת. ועל זה יש לו הרבה מאוד טענות".

לגבי המצב הכלכלי של המועדון אמר: "לא חיפשתי מעולם שותפים בבית"ר. לגבי העתיד, העסקה הזאת הייתה נראית לי נכונה כי בא מישהו שעל פניו אמור היה להיות חזק ממני כלכלית. אם מחר יגיע מיליארדר שירצה להיות שותף בבית"ר אכניס אותו. אם לא תהיה עסקה, אמשיך לבד. יש לי את היכולת להמשיך ולהחזיק את בית"ר, מוזר לי שבכלל שואלים את זה. חלק מהבעלים כאן כן מחפשים שותפים ואני בסך הכל הוצע לי שותפות".

חוגג סיים: "יש אנשים שיש להם אינטרס שהעיסקה הזאת תיפול, אני לא חושב שההתאחדות לכדורגל, על פניו האינטרס שלהם אמור להיות שהעסקה תקרה. אבל חד וחלק, ההדלפות מתוך הוועדה זאת בושה ושערוריה ומלמד שלא רוצים אותו כאן. תסתכלו על חברי הוועדה ואולי תבינו. מי סיפק פה הצהרות הון על הבית שלו? אני מתפלל ועושה הכל, מקדיש זמן ומאמצים בכדי שבסופן של דבר העיסקה כן תצא לפועל. אני אטוס בקרוב לדובאי בכדי לנסות ולפתור את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully