וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פדידה חיובי לקורונה, הקבוצה תיבדק. עידן ורד אחרי הניצחון: "יכולים לסיים בטופ-4"

23.1.2021 / 20:55

בבית"ר מרוצים לאחר שהקבוצה חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות. פדידה חיובי לקורונה, חשש בקבוצה ששאר השחקנים יחויבו בבידוד

תקציר ה-0:2 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה/ספורט1

דאגה בבית"ר ירושלים: בדיקת קורונה שעבר היום (שבת) שחקן הקבוצה רועי פדידה נמצאה חיובית, והשחקן יידרש להיכנס לבידוד. בעקבות תוצאת הבדיקה, כל שחקני הקבוצה ואנשיה יידרשו לעבור בדיקות קורונה. עד היום לא היה אף מקרה קורונה בבית"ר ירושלים פרט לקשר הברזילאי מתאוסיניו (שבכלל נמצא בברזיל). כעת, כאמור, הקשר רועי פדידה, שחולה כבר יומיים, הגביר את הלחץ בקבוצה.

מיכאל אוחנה, שאינו חש בטוב, לא הגיע הערב לקרית שמונה, כאשר למרות הבדיקה שעבר השחקן השבוע, הוא יעבור בדיקה נוספת כדי לאמת זאת.

בקבוצה גילו שביעות רצון לאחר הניצחון 0:2 על קרית שמונה. הצהובים-שחורים רשמו לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים, ונראה שהקבוצה סוף סוף נכנסת למומנטום לאחר פתיחת עונה רעה מאוד. עלי מוחמד נגח את הראשון של האורחת כבר לאחר שתי דקות, וירדן שועה הכפיל בדקה ה-50 לאחר בישול של עידן ורד.

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בבית"ר עוקבים בחשש. אוחנה/דני מרון

אחד ממאמני בית"ר ירושלים שי ברדה: "ראינו קבוצה שרוצה מאוד. גם האיכות נשפר. אני חושב שהיום זו תעודת כבוד לשחקנים שהפגינו הרבה מאוד רצון ולחימה". על רועי פדידה שנמצא חיובי לקורונה: "אני מאחל לו החלמה מהירה ומקווה שקודם כל שהוא ירגיש טוב. אני מקווה שהתוצאות של כולם יצאו שליליות ושנעבור את המגיפה הנוראית הזו".

על עלי מוחמד: "הוא נהנה, וצריך מידי פעם בכדורגל להרגיע את השחקנים אז החלפנו לו עמדה. הוא מתפקד בצורה טובה. עידן ורד הראה כקפטן לכל השחקנים באיזו גישה צריך לבוא למשחקים". על המקומות אליהם בית"ר עשויה להגיע: "אנחנו לא בתקופה רגילה, אנחנו בתקופת קורונה. כל כמה זמן אפשר לאבד שחקנים ולהגדיר מטרות כרגע זה לא רלוונטי. קודם שניקח נקודות במשחק הבא. הקבוצה צריכה סגל רחב יותר ורוצה להתחזק, וגם בהנהלה מסכימים".

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד: "באנו למגרש מאוד קשה ובאמת היה חשוב לנו לצאת עם ניצחון ואנחנו שמחים. כשאני משחק בעמדה שלי, שאני מכיר אני מרגיש טוב ומשחק טוב ואז גם מספק את המספרים שאני רגיל לתת - אבל זה לא חשוב. הכי חשוב זה שנהיה למעלה. גם לפני חודש אמרתי את זה וגם היום אני אומר: יש לנו קבוצה חזקה ואנחנו יכולים לסיים בין ארבע הראשונות. אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב ואין במה יותר טובה מאשר נגד הפועל תל אביב".

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה עם עידן ורד, תמיר עדי. דני מרון
בית"ר מתחילה להתחבר/דני מרון

עוזר מאמן עירוני קרית שמונה נמרוד קוסטיקה: "קבלת ההחלטות שלנו לא מספיק טובה, ולכן אנחנו לא כובשים מספיק שערים. לגבי השאלה האם סגל השחקנים טוב מספיק - את זה צריך להפנות לקובי רפואה ואיזי שירצקי. יש לנו הרבה זמן להתכונן למשחק הבא ואני מאמין שנבוא שונה ושננצח את המשחקים הבאים".

קפטן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס: "אני חושב שהיום הצגתי את אחד המשחקים החלשים שלי, אבל אני לא מתעסק בעצמי. הרגשתי שהגענו להמון מצבים היום, ולא נכנס הכדור. מבחינה הגנתית היינו רחוקים אחד מהשני וחבל לחזור ככה מהפגרה. יש לנו מטרות ברורות, חבל על ההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully