וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הסגל שלי הוא לוקסוס". אביטן: "המשחק לא היה צריך להתקיים"

23.1.2021 / 22:15

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:3 על סכנין: "אצילי נראה מצוין באימונים, זה מה שרצינו - סגל טוב ותחרותי". מאמן היריבה: "לא יכול להיות שלא יתנו לנו להתאמן. יכולנו להגיד שיש לנו עוד שחקנים עם תסמינים, אבל זה לא היה הוגן"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט 1

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) היטב מהפגרה הכפויה, כשניצחה בביתה 0:3 את בני סכנין ודאגה שהפער בפסגת ליגת העל יישאר על שמונה נקודות, ארבעה ימים לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב. סאן מנחם נגח פנימה אחרי בישול יפה של דולב חזיזה (40), ניקיטה רוקאביציה המשיך את העונה הנהדרת שלו כשהכפיל מהנקודה הלבנה (71) וחזיזה הוסיף פנדל משלו, עשר דקות בתוך תוספת הזמן. גם עומר אצילי יכול להיות מרוצה, לאחר בכורה טובה של 65 דקות. סכנין, שהגיעה אחרי הכנה קשה ומספר נעדרים בעקבות מכת הקורונה שהתפשטה במועדון, סופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ותקווה להתאושש כשתארח במחזור הבא את הפועל באר שבע.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
ועכשיו, לדבר האמיתי. בכר/מאור אלקסלסי, .

"אף אחד לא חשב שיהיה קל", אמר ברק בכר, "שיחקנו נגד קבוצה שבאה ונלחמה. היא הקשתה עלינו. בסוף הצלחנו עם סבלנות למצוא את הפתרונות, אני שמח שעברנו את המשחק הזה בצורה טובה. תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שלא שיחקנו טוב במשחק האחרון. בפעם שעברה חזרנו פחות טוב מהפגרה, הפעם שמנו דגש מאוד גדול לחזור בצורה טובה. תמיד אפשר לשפר את היכולת".

על הבכורה של עומר אצילי אמר המאמן הירוק: "הוא עשה כמה פעולות טובות, אנחנו יודעים מה הוא שווה ואני בטוח שהוא יעזור לנו בהמשך. זה לוקסוס טוב עבורי לקבל סגל כזה, עומר אצילי נראה מצוין באימונים והיו לי התלבטויות טובות. זה מה שרצינו, שיהיה סגל, שתהיה תחרות, יש קצב טוב מאוד באימונים בשבועיים האחרונים וזה בזכות התחרות הזו".

דולב חזיזה שבישל את הראשון וכבש את השלישי: "היה חשוב לנו לחזור מהפגרה עם ניצחון, הפעם הקודמת לא חזרנו כמו שצריך מהפגרה. יש משחק חשוב מאוד ביום רביעי ונתכונן אליו. יש לנו מספיק זמן, יש פה מאמן מצוין שיכין אותנו הכי טוב שיש. צריך לעשות את העבודה שלנו, לבוא ולקחת שלוש נקודות. הבישול? זה תרגיל שהמצאתי לעצמי כילד, אולי זה מהשכונה. זה שלי, שלא ינסו לקחת".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין 0:3

לכתבה המלאה
מאמן בני סכנין, ניסו אביטן. ., מאור אלקסלסי
"צריך להיות דין אחד לכל הקבוצות". אביטן/מאור אלקסלסי, .

מאמן סכנין, ניסו אביטן, היה מתוסכל: "המשחק הזה לא היה צריך להתקיים היום. צריך להיות דין אחד לכולן, לא יכול להיות שלקבוצה אחת מפסיקים את האימונים ולקבוצות אחרות לא. לנו הפסיקו את האימונים וזה מאוד מאוד משמעותי. בדקה יכולנו להגיד שיש לנו שחקנים עם תסמינים, ולא היו מקיימים את המשחק. זה לא היה הוגן, זה לא היה תקין. שמעתי שביטלו משחק של מכבי תל אביב בכדורסל כי ליריבה יש מישהו חיובי, אז לתת לקבוצה עם 9-10 שחקנים שהיו חיוביים לשחק? זה אומר הכול".

המאמן המשיך: "הגענו במצב מאוד בעייתי. התקבלה החלטה וביצענו, הופענו, עשינו הכי טוב שאפשר. אין לי מילה רעה להגיד לשחקנים שלי, הם נתנו מלחמה. ספגנו שני פנדלים מול קבוצה איכותית מאוד, התוצאה קצת מקפחת אותנו. זה לא היה משחק של 3:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully