וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסדים משפילים": ברוקלין מודאגת ממשחק ההגנה אחרי עוד הפסד

הנטס שוב התקשו בצבע והפסידו פעם נוספת לקליבלנד. קיירי: "זה משפיל", הארדן: "יש לנו בעיה", ג'ורדן: "אסור להיכנס לפאניקה". אמביד מאושר אחרי הניצחון על היריבה השנואה, סימונס משוכנע: "הוא יכול להפוך לאגדה"

למרות שקווין דוראנט זכה הלילה (בין שישי לשבת) למנוחה, ההפסד של ברוקלין לקליבלנד, שהיה השני ברציפות תוך יומיים, הפתיע רבים ברחבי הליגה, כולל חלק משחקני הנטס. KD ישב על הספסל לכל אורך המשחק אחרי ששיחק כ-50 דקות בהפסד הקודם לקאבס לאחר הארכה, ובהיעדרו ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג שוב התקשו מול קולין סקסטון המצוין, וצמד הגבוהים של קליבלנד אנדרה דראמונד את ג'ארט אלן.

"אי אפשר להסתיר את זה, מדובר בשני הפסדים משפילים", הודה אירווינג בסיום, אחרי שקבוצתו שוב הציגה הגנה רפויה כשספגה 64 נקודות בצבע, אחרי ה-70 שחטפו בצבע בהפסד הקודם. "134 נקודות בשני משחקים בתוך הצבע - זה הרבה יותר מדי", ציין הארדן. "קורה כשלא מצליחים לקחת ריבאונד, קורה כשלא מצליחים לחסום זריקה, אבל הלילה זה קרה יותר מדי. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני, לא היו לנו יותר מדי אימונים יחד. הבעיה שלנו היא לא ההתקפה, הבעיה שלנו בהגנה".

"אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק טוב יותר", אמר סטיב נאש. "אנחנו צריכים לחפור לעומק ולשמור הרבה יותר טוב בהגנה כי אנחנו לא קבוצה הגנתית. אנחנו צריכים להילחם יותר ולהיאבק על כל כדור. לדעתי זה מה שחסר לנו. לא מספיק להופיע למכון הכושר, צריך גם לעבוד קשה. אני לא רוצה להגזים, אבל הגיע הזמן שהחבר'ה ירימו את עצמם אחרי שני המשחקים האלו. קבוצות אחרות מתרגשות מאוד לשחק מולנו והן יעשו לנו חיים קשים".

"אסור לנו להילחץ או להיכנס לפאניקה", הרגיע דיאנדרה ג'ורדן, שהתקשה מול דראמונד ואלן. "כולם רוצים שניכנס לפאניקה, אבל פשוט אסור לנו. גם את רומא לא בנו ביום אחד".

עוד בוואלה!

עוד הפסד של הנטס לקאבס, פילי שוב ניצחה את בוסטון, טריפל דאבל נדיר לקאפלה

לכתבה המלאה

ג'ואל אמביד המשיך גם הלילה במסע שלו אל עבר תואר ה-MVP, אחרי שהמשיך ביכולת האדירה מפתיחת העונה, בניצחון השני ברציפות של פילדלפיה על בוסטון. הסנטר הקמרוני שקלע 42 נקודות לפני יומיים מול הסלטיקס, תרם הפעם 38 ב-11 מ-15 מהשדה ביחד עם 11 ריבאונדים.

"יש לנו קבוצה נהדרת, אבל אנחנו עדיין לומדים איך לשחק יחד", הודה אמביד, שזכה לשבחים גם מחברו בן סימונס: "הוא הבין העונה שיש לצידו חבורה של שחקנים שיכולים להפוך אותו לאגדה. הוא מדבר איתנו הרבה יותר, הוא הפך למנהיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully