וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מכחיש, אבל ב-NBA בטוחים: יש לו חשבון פתוח עם יאניס אנטטוקומפו

כוכב הלייקרס שוב ניצח את הגריק פריק ש"גנב" ממנו את ה-MVP אשתקד: "הוא עדיין כועס על ה-NBA". אנתוני דייויס מודאג מהבצורת ההתקפית שלו

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול ברוק לופז, מילווקי באקס. רויטרס
עדיין הטוב מכולם. לברון/רויטרס

לברון ג'יימס מתעקש: אני לא מרגיש חובת הוכחה מיוחדת במשחקים מול יאניס אנטטוקומפו. קינג ג'יימס גבר גם הלילה (בין חמישי לשישי) על הגריק פריק, מי שתויג כיורשו בליגה, מי שאמור להיות השחקן שישלוט בה ביום שאחרי שיפרוש, או עוד לפני כן. הלייקרס ניצחו את מילווקי 106:113, במה שהיה המשך ישיר למגמה של השנים האחרונות במשחקים בין לברון לאנטטוקומפו: לברון עומד על מאזן של 16 ניצחונות לעומת 5 הפסדים בלבד במפגשים הישירים הללו (76.2 אחוזי הצלחה), וגם הלילה, כמו בלא מעט מקרים, הוא התעלה על עצמו.

זה הסתיים עם שיא עונתי של 34 נקודות (כולל שלשה שסגרה עניין דקה לסיום) לצד 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים שהוכיחו - עד שיוכח אחרת, לברון הוא עדיין השחקן הטוב בעולם ויאניס עדיין רחוק ממנו. "בכנות, ממש לא אכפת לי", אמר ג'יימס כשנשאל על המצ' אפ בינו לבין אנטטוקומפו, שגם "גנב" מלברון את תואר MVP העונה הסדירה אשתקד, למרות שבעיני רבים הפרס הגיע לכוכב הלייקרס. "אף פעם לא שמתי דגש על תארים אישיים", המשיך לברון. "מבחינתי, הדבר היחיד שחשוב זו ההצלחה הקבוצתית. אני רק רוצה לשחק כמה שיותר טוב ולעזור לקבוצה שלי לנצח מול כל יריבה. לא פחות, לא יותר. זה הכול".

אבל יש שמשוכנע שלברון מטייח את המניע האמיתי שלו - להעביר מסר לאנטטוקומפו. "זו רק תזכורת קטנה ליאניס. לברון עדיין כועס שה-NBA נתנה ליאניס את ה-MVP בעונה שעברה", צייץ שחקן העבר והפרשן קנדריק פרקינס.

גם לאנתוני דייויס היה "חשבון פתוח" עם יאניס, שזכה בעונה שעברה בפרס שחקן ההגנה של העונה על חשבונו, למרות שכמו במקרה של לברון, היו לא מעט שצידדו בו. הלילה דייויס לקח חלק משמעותי בהגנה על אנטטוקומפו, שהתקשה ואיבד תשע פעמים. "מה שהיה בעונה שעברה, שייך לעונה שעברה. אף אחד מאיתנו לא העלה את הנושא של שחקן ההגנה של העונה. לא דיברנו על זה, זה לא העסיק אותנו", התעקש גם AD. "המוטיבציה היחידה שלנו הייתה לא להפסיד שני משחקים ברציפות. לא שום דבר אחר. לשמחתי, עמדנו במטרה".

דייויס סיים עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושתי חסימות, אבל עדיין לא מרוצה מעצמו, אחרי שקלע פחות מ-20 נקודות בחמישה משחקים ברציפות. "אני חושב שאני משחק חרא עכשיו, למען האמת", אמר בסיום. "אני לא קולע כמו שצריך, לא מדייק מהעונשין. אני מרגיש בבצורת. הלילה לפחות העליתי את רמת האגרסיביות שלי, הגעתי לצבע ועזרתי לחברים שלי להתפנות לזריקות חשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully