וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.1: אגוארו שוב הוצע לברצלונה, יונייטד תמכור את פוגבה?

בקטאלוניה טוענים שחלוץ סיטי עשוי להגיע בהעברה חופשית. השדים האדומים עשויים לוותר על הקשר, בו מעוניינות יובנטוס, פ.ס.ז' וריאל. לסטר רוצה את אריקסן, גלדבאך פנתה לטן האח

תקציר: פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט 1

העברות

* החלוץ הברזילאי, וויליאן ז'וזה בן ה-29, עבר בהשאלה מריאל סוסיאדד לוולבס, וישחק לראשונה באנגליה. לזאבים תהיה אופציית רכישה בגובה 20 מיליון יורו בתום העונה על הברזילאי שכבש שלושה שערי ליגה העונה אחרי שבעונה שעברה מצא את הרשת 11 פעמים.

* הקשר האיטלקי סטפנו סטורארו עבר מגנואה לוורונה.

שמועות

* מנויי היומון "mundodeportivo" הקטאלני התעוררו לבוקר מעודד כשפתחו את מדור הספורט. על שער היומון הודפסה תמונה ענקית של סרחיו אגוארו ודויד אלאבה, שעשויים להצטרף לברצלונה בהעברה חופשית בתום העונה, כך מדווחים הקטאלנים. גם הארגנאינאי, שעל פי הדיווח הוצע לקבוצה על ידי גורמים שונים, וגם האוסטרי מסיימים חוזה בתום העונה ויכולים כבר כעת לנהל משא ומתן ולחתום היכן שירצו לעונה הבאה.

* פאפו גומס קרוב לחתימה בסביליה. הקיצוני הארגנטינאי צפויה להימכר מאטאלנטה תמורת כ-6 מיליון יורו. גומס כבר אמר שהוא מוכן למעבר.

* העיתונאי האיטלקי פאבריציו רומאנו טוען שמנצ'סטר יונייטד עשויה לאפשר לפול פוגבה לעזוב את אולד טראפורד. ריאל מדריד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן הם שלושה מהיעדים האפשריים.

* ברשת "סקיי" הבריטית מדווחים שאסטון וילה סיכמה עם הבלם הצרפתי של מארסיי מורגן סנסון, שיגיע תמורת כ-15 מיליון יורו.

* לשוער ר.ב. לייפציג פטר גולאצ'י יש סעיף בחוזה שמאפשר לרכוש אותו בקיץ הקרוב. השוורים מעוניינים להציע לו חוזה חדש ללא סעיף שחרור כדי להשאיר אותו.

* ביוון מדווחים שפנאתינאייקוס מנסה לצרף את אקס קשר ברסט כריסטיאן באטוקיו, ששיחק בעבר במכבי תל אביב.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יעבור כבר בינואר לקבוצה אחרת? פוגבה/רויטרס

* ב"גאזטה" האיטלקי מדווחים שסטפן אל שעראווי צפוי לחתום ברומא בימים הקרובים, אליה ישוב אחרי קדנציה לא מוצלחת בשנגחאי שנואה הסינית.

* עוד טוענים באיטליה שריאל מדריד תנסה להשיב לשורותיה את אשרף חכימי שמככב באינטר העונה.

* באייר לברקוזן מעוניינת בדמארי גריי מלסטר ומקיימת מגעים עם הקבוצה האנגלית במטרה לרכוש אותו תמורת 2 מיליון יורו.

* לסטר פנתה לאינטר לגבי כריסטיאן אריקסן, אבל צפויה לוותר על העסקה בשל החוזה השמן שלו שעומד על 300 אלף ליש"ט לשבוע.

* בורוסיה מנשנגלדבאך צפויה לאבד את מאמנה מרקו רוזה לבורוסיה דורטמונד בקיץ הקרוב. לכן הסייחים פנו כבר למאמן אייאקס אריק טן האח, כך מפרסמים ב"בילד".

* גלאטסראיי צפויה להחתים את הנרי אונייקורו ממונאקו. הקיצוני צפוי לעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה. זה מתאפשר אחרי שמונאקו רכשה את קרפן דיאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully