וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.1: האנגליות בעקבות ניקולו בארלה, באיירן רוצה לחזק את ההגנה

טוטנהאם וליברפול רוצות את קשר אינטר. אלופת אירופה קרובה לסיכום עם עומאר ריצ'רדס מרדינג. מאוריציו פוצ'טינו מדבר על הרכש, יובנטוס מודאגת, ברצלונה צריכה כסף, לוקאקו מכחיש כי יעזוב את אינטר, יונייטד בעקבות בלם לאנס

צפו: כל השערים ב-2:3 של אתלטיק בילבאו על ברצלונה, גמר הסופרקופה/ספורט 1

החתמות

* ארסנל הודיעה באופן רשמי כי הגיעה להסכמה את שחקן ההגנה היווני סוקרטיס על התרת חוזהו ושחרורו מהקבוצה ללא תמורה.

* ז'אן-פיליפ מאטטה ההגיע ללונדון על מנת לערוך בדיקות רפואיות בטרם יצטרף בהשאלה לקריסטל פאלאס עד תום העונה ממינץ.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
לא רוצה לעזוב את איטליה. לוקאקו/רויטרס

שמועות

* באנגליה מדווחים כי ליברפול וטוטנהאם מעוניינות בקשרה של אינטר ניקולו בארלה ובודקות אפשרויות שונות לעסקה שתנחית את השחקן אצל אחת מהן.

* בבילד הגרמני מדווחים כי באיירן מינכן קרובה לסכם עם רדינג על העברת המגן עומאר ריצ'רדס לבירת בוואריה.

* בטוטוספורט האיטלקי טוענים כי אינטר וארסנל עמלות על עסקת טרייד לפיה לוקאס טוריירה יעזוב את לונדון ויצטרף לנראזורי, בעוד כריסטיאן אריקסן יעשה את הדרך ההפוכה ממילאנו לאמירויות ולחתום ביריבתה העירונית של טוטנהאם - הקבוצה ממנה עבר לאיטליה.

* רומלו לוקאקו הבהיר כי אין לו כל כווונה לעזוב את אינטר ולחתום במנצ'סטר סיטי. הבלגי אמר בריאיון כי הוא רוצה להישאר באיטליה.

* בפלאסה דפורטיבה הספרדי מדווחים כי בארסנל שוקלים לבטל את עסקת ההשאלה של לוקאס טוריירה, שלא מקבל מספיק דקות באתלטיקו מדריד, ולהעביר את השחקן במקום זאת לולנסיה.

* במקביל לפרסומים על הגעתו של מנור סולומון לארסנל, מדווחים בדרום אמריקה כי התותחנים מעוניינים מאוד באמיליאנו בואנדיה הארגנטינאי, שמשחק כיום בנוריץ' מהצ'מפיונשיפ.

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את בלמה של לאנס פקונדו מדינה. על פי הדיווח בצרפת, השדים האדומים מוכנים להציע 11 מיליון יורו בעבור הארגנטינאי בן ה-21.

* מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לחלון ההעברות: "ניימאר רוצה את מסי? לא דיברתי איתו על זה, וגם לא עם הנשיא בנוגע לרכש. אנחנו מרוכזים רק בקבוצה. בניצחונות. מסי ברשימה? לא מגיב על זה. כל מאמן רוצה שחקנים טובים. מסי כמעט שיחק באספניול כשהייתי שם... הוא הצביע לי כמאמן השנה? לא ידעתי. אנחנו חולקים את האהבה לניואלס. לא רוצה לדבר עליו כי כל מילה יוצאת מפרופורציה. ניימאר ואמבפה? הם קיבלו אותי בזרועות פתוחות. המועדון עובד על חידוש החוזה של קיליאן. מי לא היה רוצה את אמבפה בקבוצה שלו?".

* עוד בפ.ס.ז': הקבוצה עשויה לשלם 25 מיליון עבור אמרסון רויאל, המגן הימני של ברצלונה שכרגע מושאל לבטיס.

* עוד בברצלונה: מילאן רוצה את ג'וניור פירפו, קומאן לא מעוניין לשחרר אותו אבל ההנהלה מבהירה לו שהמועדון זקוק לכסף.

* קיקה סטיין, המאמן שפוטר מברצלונה טוען: "בארסה עדיין לא שילמה לי את הכסף שהיא חייבת לי. אנחנו עדיין מחכים".

* ב"גאזטה" טוענים: בקטאר לא ממהרים להסתער על "מבצע ליאו מסי לפריז" לאור המשבר הכלכלי והעלויות של העסקה.

* יובנטוס מודאגת ממצבו של המושאל שלה, ודוגלאס קוסטה עשוי לעזוב את באיירן מינכן, ולעבור בהשאלה לקבוצה בפרמיירליג - כך טוענים ב"בילד" על הברזילאי שלא היה בסגל של באיירן במשחקה האחרון.

* "מארקה": מספר קבוצות רוצות את מרטין אודגור, ששוב רוצה לעזוב את ריאל מדריד בהשאלה, מאחר שהוא מרגיש שההבטחות שניתנו לו לא קוימו: הוא רק מקום 19 בדקות בריאל, הוא יודע שזידאן רצה אותו וביקש ממנו לחזור אבל מבין את המצב והתוכניות שהשתנו, ומרגיש שבריאל סוסיאדד יש לו "משימה שלא השולמה".

* פפ גווארדיולה רומז שסרחיו אגוארו יעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום עונתו האחרונה בחוזה? פפ על ההיעדרות של הארגנטינאי: "אנחנו צריכים אותו, הוא הטוב בתולדות המועדון, אנחנו רוצים שיחזור, אבל אנחנו חייבים ללכת קדימה, למצוא אלטרנטיבות, לנצל את האיכויות שיש לנו בהתקפה, ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully