וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: פאולו סוזה מונה למאמן נבחרת פולין, אופואדו חתם ביפן

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הועדף בין היתר על פני גרנט. החלוץ שברח לאשדוד חתם בסגאן טוסו, מרטין אודגור יצטרף לארסנל?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:2/ספורט 1

החתמות

* החתמה משמעותית למארסיי: ארקדיוש מיליק החלוץ הפולני המנודה של נאפולי חתם בקבוצה מדרום צרפת בהשאלה, כאשר לצרפתים יש אופציית רכישה תמורת 8 מיליון יורו פלוס 4 מיליון יורו בבונוסים. מיליק ילבש את החולצה מספר 19 וינסה לשחזר את היכולת המצוינת שלו מהעונה שעברה.

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר פאולו סוזה מונה למאמנה החדש של נבחרת בפולין. גם אברהם גרנט הוזכר כמועמד לרשת את ייז'י בז'ז'ק, אולם בסופו של דבר ההתאחדות בחרה בשחקן העבר הפורטוגלי, שהתפטר מבורדו בקיץ.

* בורוסיה מנשנגלדבאך רכשה את קשר טולוז קואדיו קונה בן ה-19 תמורת 9 מיליון יורו. השחקן יושאל בחזרה לקבוצתו הנוכחית עד תום העונה ויצטרף בקיץ אל הסייחים.

* ניוקאסל הודיעה באופן רשמי על הארכת חוזהו של קירן קלארק בשנתיים נוספות.

* שחקנה של הופנהיים דייויד אוטו הושאל עד תום העונה לרוזנבורג הנורבגית.

* אמפולי הודיעה באופן רשמי על החתמתו של ג'ובאני קרוקיאטה מקרוטונה בהשאלה עד תום העונה, וגם על החתמתו של סטפנו זאבלי מברשיה תמורת סכום העברה שלא נחשפו.

* קריסטל פאלאס הודיעה על צירופו של החלוץ הצרפתי ז'אן פיליפ מאטטה, שמגיע בהשאלה ממיינץ ל-18 חודשים. מאטטה כבש 24 שערי ליגה בשלוש העונות האחרונות בבונדסליגה, פאלאס תוכל לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה.

* אקס מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו, שברח למ.ס. אשדוד ברגע האחרון, חתם בסגאן טוסו היפנית: "אני נרגש להצטרף למשפחת, מועדון עם היסטוריה עשירה בכדורגל היפני". סגאן טוסו נמצאת במקום ה-13 ביפן אחרי 34 מחזורים

שמועות

* לפי "הסאן", טוטנהאם חידשה את ההתעניינות בחלוץ סאות'המפטון דני אינגס. אינגס נחוש לעזוב, אולם לפי הדיווח הסבירות הגבוהה יותר היא שיצטרף לתרנגולים בקיץ ולא בחלון ההעברות הנוכחי.

* דיוויד אורנשטיין מהאתלטיק מדווח כי גם ארסנל מעוניינת בקשר ההתקפי של ריאל מדריד מרטין אודגור. על פי הדיווח התותחנים מעוניינים לשאול את הנורבגי מהבלאנקוס עד תום העונה. במקביל, ישנם גם דיווחים על התקדמות במו"מ בין הנורבגי לריאל סוסיאדד, קבוצתו לשעבר. יחד עם זאת, בספרד מדווחים שייתכן שהעזיבה של אודגור תוקפא בעקבות ההדחה של ריאל מהגביע הספרדי, שגורמת למועדון לחשב מסלול מחדש.

* בספרד טוענים כי וולבס פתחה בשיחות עם ריאל סוסיאדד במטרה להחתים את החלוץ וויליאן ז'וזה.

* באייר לברקוזן פתחה בשיחות עם לסטר סיטי במטרה להחתים את שחקן הכנף של השועלים דמראי גריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully