וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברנלי הפתיעה את ליברפול עם 0:1 באנפילד

האלופה הפסידה בבית בליגה לראשונה מאז אפריל 2017 ואחרי 68 משחקים ברציפות. אשלי בארנס כבש את השער היחיד מהנקודה הלבנה בדקה ה-83

תקציר: ליברפול - ברנלי 1:0/ספורט 1

איזו הפתעה ענקית בפרמיירליג. לראשונה מאז אפריל 2017 או אם תרצו אחרי 68 משחקים ברציפות, ליברפול הפסידה הערב (חמישי) בבית בפרמיירליג. האלופה האנגלית שיחקה לא טוב ונוצחה 1:0 דווקא על ידי ברנלי באנפילד, במסגרת המחזור ה-18. אשלי בארנס כבש מהנקודה הלבנה את השער היחיד במשחק בדקה ה-83 אחרי שהוכשל בעצמו על ידי אליסון.

ליברפול סוגרת את הסיבוב הראשון בפרמיירליג עם 34 נקודות בלבד מ-57 אפשריות. לשם השוואה בעונה שעברה היו לה 55 נקודות מ-57 הראשונות אחרי 19 מחזורים. בנוסף, זה היה משחק חמישי ברציפות של ליברפול ללא ניצחון והיא עכשיו סופרת כבר 438 דקות ללא שער בליגה. משהו רע מאוד עובר על ההתקפה של ליברפול ובכלל על הקבוצה. בצורה הזו, יהיה לה קשה מאוד לשמור על האליפות מהעונה שעברה ואולי אפילו להיאבק על מקום בין ארבע הראשונות.

אשלי בארנס שחקן ברנלי. רויטרס
אשלי בארנס הנחיל לליברפול הפסד בית ראשון מאז אפריל 2017/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 43: איזו החמצה ענקית של דיבוק אוריגי. החלוץ הבלגי נותר לבד מול השוער אחרי טעות ענקית של בן מי, אבל הוא בעט חזק למשקוף.

דקה 60: ויינאלדום פרץ קדימה והכניס למוחמד סלאח, שבעט עם רגל שמאל ממצב טוב, אבל ניק פופ הצליח להדוף.

דקה 83: שער! אשלי בארנס הוכשל ברחבה על ידי אליסון אחרי שחמק לפאביניו. בארנס לקח בעצמו את הכדור ובעט מצוין לפינה, 0:1 מדהים לברנלי

דקה 89: איזו הזדמנות לליברפול. טרנט אלכסנדר ארנולד בעט מימין, פירמינו המשיך בנגיעה ומי הצליח להציל לפני שהכדור נכנס.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
438 דקות ברציפות ללא שער. סלאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully