וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשבר הכלכלי ודחיית הבחירות לנשיאות מרחיקות את מסי מברצלונה"

בספרד גוברות ההערכות שהכוכב הגדול יעזוב בקיץ. התסכול אחרי בילבאו, הכישלון בליגה והדחה בשמינית גמר האלופות עשויים להכריע

ליאו מסי סופג כרטיס אדום במדי ברצלונה, בהפסד מול בילבאו בגמר הסופרקופה/ספורט 1

האם ליאונל מסי נמצא בחודשים האחרונים שלו בתור שחקן ברצלונה? הארגנטינאי לא מוכן להתייחס לעתידו וגם לא יתייחס עד סוף העונה, אבל בתקשורת הספרדית מדווחים ביממה האחרונה שגוברים הסיכויים שהכוכב, שמסיים את חוזהו בקיץ, לא יחתום על חוזה חדש ויעזוב ליעד חדש.

ויש לכך כמה סיבות. ראשית: המצב הכלכלי של ברצלונה רע מאוד והקבוצה תתקשה לעמוד בשכר העתק שלו והוא מצידו לא יהיה מוכן להתפשר בשל העובדה שיש לו גם חיזורים מצד פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. בנוסף, ב-Deportes Cuatro מדווחים שהדחייה של הבחירות לנשיאות בברצלונה גם כן מקטינה מאוד את הסיכויים שהפרעוש ימשיך, אחרי שציפה לראות מי יהיה הנשיא שיחליף את ג'וזפ ברתומאו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
בעונה הבאה בפריז? מסי/רויטרס

בספרד גם לוקחים בחשבון את התסכול הגדול של מסי אחרי ההרחקה הראשונה שלו בקריירה בסופרקופה מול בילבאו. מסי כבר הצהיר בתחילת העונה שהוא רוצה להיות חלק מקבוצה מנצחת וברצלונה כרגע לא נראית כזו. הקטלאנים רחוקים מהפסגה ובליגת האלופות יש סיכוי גבוה מאוד שהם יודחו בשמינית הגמר מול פריז סן ז'רמן.

פריז סן ז'רמן מפעילה לחצים מתמשכים ועוקבת מקרוב אחרי הסיטואציה הסבוכה של מסי. כזכור, ניימאר כבר אמר שישמח לשתף עמו שוב פעולה ולאונרדו המנהל המקצועי של הצרפתים לא התבייש להודות שמסי נמצא בתוכניות הרכש של המועדון, אולי גם כמחליף לקיליאן אמבפה שעשוי בסבירות גבוהה לעזוב לריאל מדריד בקיץ וטרם האריך את חוזהו.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה התייחס להתבטאויות האלו של לאונרדו ואמר מוקדם יותר: "אם הם היו שואלים אותי אם אני מעוניין בניימאר ואמבפה, הייתי אומר שכן. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אנחנו צריכים לנסות להעמיד את הסגל הטוב ביותר שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully