וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.1: מרטין אודגור יושאל לארסנל, ויניסיוס ומיליטאו יועמדו למכירה

ריאל מדריד מדללת את הסגל: הקשר העדיף את התותחנים על פני סוסיאדד, הבלם והקיצוני המאכזבים יעזבו. מונאקו עם העברה גדולה, פיונטק עשוי לחזור לאיטליה

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

העברות

* עסקת העברתו של פיקאיו טומורי למילאן הושלמה. הקנדי/אנגלי בן ה-23, שיכול לשחק גם כבלם וגם כמגן ימני, הושאל לרוסונרי עד תום העונה ובסופה לאיטלקים תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* מאט ריאן שוערה של ברייטון הושאל לארסנל עד תום העונה.

* העברה מאסיבית בצרפת: מונאקו רכשה מקלאב ברוז' את שחקן הכנף קרפין דיאטה. לפי הדיווחים, הסכום נע סביב 20 מיליון יורו. הסנגלי בן ה-24 כבש העונה 10 שערים בליגה הבלגית.

שמועות

* לפי דיווחים בספרד, דייגו קוסטה דחה את טרבזונספור, שהציעה לו חוזה לשלוש עונות עם שכר עונתי של 2.5 מיליון יורו. בטרבזונספור מככב אנתוני וואקמה אקס הפועל באר שבע.

* ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד תעמיד למכירה בקיץ את אדר מיליטאו הבלם הפורטוגלי ואת ויניסיוס הקיצוני הברזילאי כדי לממן רכישות עתידיות.

* מרטין אודגור עובר לארסנל בהשאלה עד סוף העונה עם אופציית רכישה - כך על פי דיווחים בספרד. ריאל סוסיאדד רצתה להחזיר את הקשר הנורבגי אבל לא הצליחה להתקדם במו"מ עימו, והתותחנים העבירו הילוך וסגרו איתו.

* בגרמניה מדווחים על מירוץ ראש בראש בין בורוסיה דורטמונד לבאייר לברקוזן, כשהמוקד הוא שחקן אנדרלכט, אלבר סמבי לוקונגה. הקשר בן ה-21 הוא שחקן מפתח באימפריה הבלגית.

* קשישטוף פיונטק עשוי לעזוב את הרטה ברלין אחרי כשנה ולחזור לאיטליה. פארמה מעוניינת לשאול את הפולני שכבש 4 שערים ב-17 משחקי בונדסליגה העונה.

* דוגלאס קוסטה מעורר עניין רב באנגליה, אבל למרות כמה דיווחים שמנצ'סטר יונייטד עשויה להחתים אותו, נראה שדווקא וולבס פייבוריטית לצרף את הברזילאי של יובנטוס, שמשחק כמושאל בבאיירן מינכן.

* אחרי ששיחק בגרמניה, אנגליה, טורקיה וספרד, שינג'י קגאווה עשוי להגיע לאיטליה. היפני בן ה-31, שסיים את דרכו בריאל סראגוסה באוקטובר ומאז נותר ללא קבוצה, מנהל מגעים עם אודינזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully