וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת דרום קוריאה, לי סונג-וו, מועמד למכבי תל אביב

21.1.2021 / 18:40

האלופה מחפשת זר שיוסיף לה מהירות בחלק הקדמי. שחקן הכנף בן ה-23, ששיחק במחלקת הנוער של ברצלונה וכונה "מסי הקוריאני", עשוי להגיע מסנט טרוידן בהשאלה. לבש בעבר את מדי ורונה האיטלקית ורשם שתי הופעות במונדיאל 2018

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש שחקן זר לעמדת הכנף ואחד השמות שנמצאים ברשימה הוא לי סונג-וו הדרום קוריאני. לי משחק בסנט טרוידן והחל מ-2018 הוא רשם 11 הופעות בנבחרת ארצו. ללי יש חוזה בקבוצה הבלגית ונראה שאם האלופה תחליט ללכת עליו, זו תהיה בעסקת השאלה עם אופציית רכישה.

מדובר בשחקן זריז וטכני, שהשתייך למחלקת הנוער של ברצלונה בשנים 2011-2017, שיחק עם שחקנים כמו מארק קוקארייה ואוסקר מינגסה, הצטיין וכמו שחקנים שקדמו לו ושיחקו בלה מאסיה, כונה "מסי הקוריאני".

לצערו של שחקן הכנף זריז הרגליים, ההעברה שלו נחקרה על ידי פיפ"א והתבררה כלא חוקית. ברצלונה נענשה באמברגו העברות (גם בגלל העברות נוספות של קטינים) ונאסר עליו להשתתף במשחקים רשמיים עד גיל 18.

לי סונג-וו, שחקן סנט טרוידן. BSR Agency, GettyImages
שש שנים באקדמיה של ברצלונה. לי סונג-וו/GettyImages, BSR Agency

בקיץ 2017 לי נמכר מברצלונה לוורונה האיטלקית תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא שותף ב-14 משחקים בסרייה A ואף כבש את שער הניחומים בתבוסה 4:1 למילאן. בעונה הבאה, אחרי שוורונה ירדה, רשם 23 הופעות בסרייה B. בקיץ 2019 נמכר מהמועדון האיטלקי לסנט טרוידן, אבל שותף רק ב-4 משחקים לפני שהתפרצות הקורונה הביאה לסיום מוקדם של הליגה הבלגית.

העונה לי כבר הפך לשחקן יותר משמעותי בסנט טרוידן, עם 13 הופעות וצמד נגד אנטוורפן בהפסד 3:2. בשבועות האחרונים הוא שוב איבד ממעמדו ולמעשה ההופעה האחרונה שלו הייתה ב-12 בדצמבר, אז קיבל 22 דקות כמחליף בהפסד לשרלרואה.

צפו בביצועיו

בנבחרת דרום קוריאה לי צבר כאמור 11 הופעות, כולל שתיים במונדיאל 2018. בגילאים הצעירים נחשב לכוכב גדול. באליפות אסיה עד גיל 16 ב-2014, הוכתר למלך השערים ולשחקן הטורניר וב-2017 הוא זכה בתואר "השחקן הצעיר של השנה באסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully