וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי הממשלה אישרו: הליגות העליונות בכדורגל ובכדורסל חוזרות לפעילות

21.1.2021 / 14:15

אחרי דיונים ארוכים, השרים אישרו במשאל טלפוני את ההחלטה להשיב לפעילות את הליגות הבכירות בכדורגל ובכדורסל. טרופר: "אני שמח, אך נמשיך להיאבק למען החזרת עולם הספורט לפעילות מלאה בכלל הענפים". בכדורסל קוראים להחזרת הקהל כבר בתחילת החודש הבא

אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

שרי הממשלה אישרו היום (חמישי) את החזרת הליגות העליונות בכדורגל ובכדורסל במשאל טלפוני שהיה אמור להיערך עוד אתמול, אך נדחה להבוקר. המשמעות: הליגות הבכירות בכדורגל ובכדורסל ישובו כבר בסוף השבוע הקרוב. עוד נקבע שהאימונים בליגות המקצועיות שאושרו בתקנות הסגר הנוכחי ימשיכו להתנהל כסדרם.

"אני שמח על כך שלאחר מאבק הצלחנו להחזיר את המשחקים כבר בסופ"ש הקרוב", אמר שר התרבות והספורט חילי טרופר. "נמשיך להיאבק למען החזרת עולם הספורט לפעילות מלאה בכלל הענפים".

"מנהלת ליגת העל מודה לשר התרבות והספורט חילי טרופר שעשה לילות כימים על מנת לעזור לכדורסל הישראלי לחזור לפעילות", נמסר מהמנהלת. "אנו מודים גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ולממשלת ישראל שהבינה את חשיבות הספורט הישראלי בכלל והכדורסל הישראלי בפרט ובחרו להחזיר אותנו לפעילות למרות המשך הסגר.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "אני מודה באופן אישי לשר הספורט חילי טרופר, למנכ"ל משרד הספורט רז פרויליך ולראש המטה גיא גוטמן, תודה גם לשר הבריאות יולי אדלשטיין והצוות המקצועי במשרד הבריאות שעבדו מול משרד הספורט ואישרו את החזרה. תודה לכל מי שדחף, התאמץ והכדורסל עמד בראש מעייניו. אני שמח שהליגה חוזרת לפעילות ועכשיו המטרה הבאה, החזרת הקהל. לאור הודעת ראש הממשלה שב-1 בפברואר חוזר הקהל לתרבות, אנחנו קוראים לראש הממשלה, לשר התרבות והספורט ולשר הבריאות לפתוח גם את אולמות הכדורסל.  נשמח לשבת בהקדם עם אנשי המקצוע של משרד הבריאות על מנת לקבוע את הסדרי כניסת הקהל לאולמות". 

שחקן הפועל תל אביב, דן עזריה. לירון מולדובן
בשבת ב-15:00 הם חוזרים לכר הדשא. שחקני הפועל תל אביב/לירון מולדובן

הליגה הלאומית בכדורגל לא תשוב לפעילות בשלב זה. "לצערנו, למרות עבו דה מאומצת שנעשתה, ממשלת ישראל לא אישרה את חזרת הליגה למשחקים בסוף השבוע הקרוב", נמסר מיו"ר המנהלת ארז כלפון. "פעילות המשחקים תחודש רק לאחר סיום הסגר קרי ב-2021.02.01. בהתאם לכך, לוח משחקי מחזורים 26-20 אשר פורסם, ישתנה ואנו נפרסם בהמשך בנפרד, לוח משחקים חדש ועדכני. יחד עם זאת, חרף החלת הסגר הכללי על תושבי המדינה ולאור המאמצים שנעשו אל מול משרדי הממשלה, אימוני קבוצות הליגה הלאומית ימשכו גם בתקופת הסגר הנוסף, תחת שמירה הדוקה על כל כללי ההתנהלות הנדרשים. יובהר ויודגש כי חלה חובה על כל אנשי הקבוצה, להקפיד ולשמור על הנחיות הסגר בהתאם להנחיות ממשלת ישראל לכלל תושבי המדינה, למעט כאמור יציאה לאימוני הקבוצות. אישור הפעילות אינו מהווה עילה ליציאה מהבית לכל פעילות אחרת שאינה קשורה לפעילות הקבוצה. בנוסף, אבקש לשוב ולהדגיש את חשיבות שמירת הכללים השונים בדגש על שמירת מרחק ועטיית מסיכות בכל זמן למעט שחקנים בזמן האימונים (כזכור - חל איסור שימוש בחדרי ההלבשה). אנו נמשיך במאמצינו כדי לשכנע את משרד הבריאות להקדים את חזרת פעילות הליגה ונעדכנכם בנושא ככל שיהיו שינויים. אבקש להבהיר כי לוח המועדים נמצא בהליך של בניה מחודשת, תוך שילוב כלל המועדים הנדרשים ונעשה כל מאמץ על מנת לסיים את הליגה במלואה לכל המאוחר במקביל לסיומה של ליגת הבורסה לניירות ערך ובכל מקרה ללא שימוש בחודש יוני. אנו ממשיכים לפעול מול משרד הבריאות לקבלת אישור לביצוע מבצע חיסונים מרוכז ומהיר לקבוצות הליגות המקצועניות. בנוסף, אנו בשיח רציף מול ראשי משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט לקידום הליך חזרת האוהדים למשחקים. אנו נעדכנכם בכל התפתחות בנושא".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully