וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא יכולה לצרף שחקנים עד שלא תשחרר שחקנים

20.1.2021 / 17:46

הקבוצה מהבירה קיבלה הבהרה כי אין באפשרותה להגדיל את שכר השחקנים, אם ברצונה לקבל את רשת הביטחון מהמדינה. חוגג לא מתכוון לשחרר את קונטה ללא תמורה. מתן חוזז בכל זאת יגיע?

תקציר: העצבים של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג במהלך המשחק מול הפועל חיפה/ספורט 1

בבית"ר ירושלים קיבלו היום (רביעי) הבהרות כי בכל הנוגע לרשת הביטחון, הקבוצה לא תוכל להגדיל את תקציב שכר השחקנים העונה. המשמעות היא שכל שחקן שיצטרף יהיה זה ביחס לסכום שיתפנה בתקציב כתוצאה משחרור שחקנים. בשלב זה אנטואן קונטה ודיוגו וראדסקה מועמדים לעזיבה, אך עד אשר לא ישוחרר אחד מהשניים לא יוחתם שחקן נוסף. הכוונה כרגע בבירה היא להתחזק בשחקן כנף משמעותי, כאשר במועדון עדיין מאמינים כי עד תום החלון יוכלו לקבל את מתן חוזז בהשאלה עד לתום העונה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אשתו ענבל. דני מרון
אין אפשרות להחתים שחקנים חדשים כל עוד שחקנים לא עוזבים. חוגג/דני מרון

בנוגע לאנטואן קונטה, שמשפטו בצרפת ייפתח ב-26 בחודש. השחקן בשלב זה מנסה לבדוק אפשרויות להשתחרר מהמועדון ולהישאר בצרפת, אך בבית"ר הבהירו כי במידה שלא תהיה הצעה כספית לדמי העברה עבורו הוא לא ישוחרר ויסיים את העונה בארץ. השחקן שלח מכתב בו הבהיר למועדון כי קיצצו בשכרו ללא אישורו וכי בוצעו מספר פעולות לא חוקיות בלא ידיעתו, אך בבית"ר טוענים כי התרגלו לכך ואלו ניסיונות של סוכניו לקבל שחרור.

למעשה, קונטה כועס כי הורידו משכרו תשלומי ביטוח שנכנסו לחשבונו והוא סירב להחזיר. כתוצאה מכך השחקן גם השתולל בעבר בבית וגן, שבר כיסא וכמעט הגיע לעימות פיזי עם אלי אוחנה, מה שגרם לבית"ר לשקול תלונה במשטרה נגדו. בשלב זה נותנים בבית"ר לשחקן שקט על מנת שיעבור את פתיחת משפטו, אך ללא קשר הבהירו כי ללא דמי העברה משה חוגג לא מתכוון לוותר לשחקן. יחד עם זאת, גורמים במועדון אומרים כי לאור התנהלותו, עדיף כבר לסיים את העונה עם דיוגו ורדאסקה ולוותר על הצרפתי, כאשר עלות שכרו עד תום העונה מגיעה למיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully