וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה את מתן חוזז, משה חוגג עוקץ את אצילי ותוקף את מבקרי בן ח'ליפה

17.1.2021 / 19:41

חוגג על בן ח'ליפה: "קמפיין ההשחרה מביש, לא משנה מה אמרה עליו חברת חקירות של שקל וחצי". על עומר אצילי: "פתח לי את העיניים בכל מה שקשור ל'סמלים'". על העתיד: "העסקה מבטיחה עשור שלם של השקעות גבוהות". בית"ר ביררה, כרגע מכבי תל אביב לא משחררת את חוזז

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג פרסם הערב (ראשון) פוסט לאוהדי בית"ר. חוגג התייחס לפספוס בהחתמתו של עומר אצילי, על העסקה המתעכבת עם חמד בן ח'ליפה, חלון ההעברות ונושאים נוספים שעומדים על הפרק.

"בשבועות האחרונים אתם מציפים אותנו בשאלות, בצדק. אם אתן את התשובות דרך ריאיון באתר כזה או אחר מיד כל האחרים יראו בזה מצווה להתנקם שהריאיון לא היה אצלם, אז אני כותב לכם כאן ואשתדל לענות. חיזוק בינואר: אין זה סוד שרצינו את עומר אצילי והיינו מוכנים לשלם הרבה כדי שיגיע, לאחר לא מעט שיחות של המאמנים, של אוחנה ושלי איתו ועם סביבתו, הוא בחר בחיפה ובעיקר פתח לי את העיניים בכל מה שקשור ל"סמלים" בכדורגל הישראלי של היום".

חוגג הוסיף: "הקבוצה לא מחפשת חלוץ, יש לנו 3 חלוצים, אלירן עטר, ירדן שועה והאסיילבנק, אנחנו מרוצים מהם וחושבים שחלוץ נוסף יצור בעיות. לצערנו, נכון לעכשיו, אנחנו לא מוצאים ישראלים שוברי שיוויון בתפקידים בהם המאמנים רוצים שנתחזק. לגבי זרים, נכון לרגע זה אנחנו עם 6 כאלו ולא יכולים לצרף עוד, אם מישהו ילך סביר שנביא לו מחליף. לא נביא שחקנים כדי להגיד שהבאנו. מקרי וודוץ וענאן לא יחזרו. למרות הסיבוב הלא מוצלח והביקורת הרבה, אני מאמין שיש לנו סגל מוכשר ומלא פוטנציאל, אני חושב שהיה המון חוסר מזל והמון פציעות, למעשה עד עכשיו אין לנו סגל מלא אך אף על פי זאת אני מאמין בסגל ואני מאמין בסלובו וברדה".

משה חוגג בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מנסה לעשות סדר. חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"אני חושב שעד סיום חלון העברות נצרף שחקן או שניים וכולנו מחכים לראות סוף סוף את מתאוסיניו, אשר נרכש בכסף רב ובעל כישרון יוצא דופן, מתאוסיניו החלים מהפציעה באופן מלא ואנו מחכים לראותו בקרוב מאוד. מעבר אליו יש שחקן אחד בכיר מאוד שאנו מחכים לשמוע מהקבוצה שלו.
רשימת השמות שלנו מצומצמת מאוד".

"העסקה עם השייח: הקשיים אותם אנו חווים מראים המון צדדים מכוערים במדינתנו, אינטרסים רעים, גזענות במקומות גבוהים ועוד כמה כאלו שפשוט לא באמת רוצים עוד מועדון עם תקציב גדול בליגת העל מסיבות ברורות. כל הכתבות על חלק מהשותפים של השייח, מה עשתה השכנה שלו אתמול ומה אמרה עליו חברת חקירות של שקל וחצי ללא רישיון, כל זה לא באמת משנה. לגבי תעודת היושר, השייח חתם על תצהיר בפני עורך דין שאין לו שום רישום פלילי אך יחד עם זאת אנו מבינים שזה לא מספיק ואנו מחפשים ביחד איתו איך להוציא תעודה כזו לבן מלוכה. כל קמפיין ההשחרה הוא מביש, כולי תקווה שהשייח יענה על המגרש במעשים. הגלגל בישראל מתהפך מהר מאוד ל2 הכיוונים. למען הסר ספק, אם הייתי חושב שלשייח מניע נסתר ואין לו רצון אמיתי לבנות מועדון גדול ביחד איתי, הייתי מחפש שותף אחר. מהשיחות היומיות שלי איתו הוא מספר לי על חלומותיו לראות אצטדיון מלא רועד משאגות אחרי שערים ותארים. נמצא את המתווה לקיים את העסקה בצורה כזו או אחרת. לטובת בית"ר".

חוגג המשיך וכתב: "פילוג בקהל? אני רואה את הדברים בצורה מאוד פשוטה, מי שטובת המועדון לנגד עיניו, גם אם דעותינו חלוקות, ליבנו באותו המקום. מי שנגד או בעד בשל דת כזו או אחרת הוא לא באמת אוהד בית"ר אלא אוהד אידאולוגיה גזענית, בית"ר היא רק התפאורה בהצגת האג'נדה. הצד השני שפתאום הופך להיות נגד בשל שטיפת המוח היום יומית נגד השייח לא באמת מטריד אותי, בסופו של דבר מעבר לאידאולוגיה ומסרים חינוכיים, אנחנו קודם כל כאן כדי לבנות קבוצה עוצמתית ותשתית חזקה, אם השייח יעמוד בחוזה שעשיתי הדברים האלו יקרו ומי שאוהב את בית"ר יותר ממה שהוא שונא דתות שונות משלו, יהנה מזה מאוד וכולנו נשמח ביחד. לגזענות כבר אין מקום בעולם החדש ואוהדי בית"ר ישמחו להיפטר גם הם מהמשקולת הזו".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"קמפיין ההשחרה הוא מביש". חוגג עם בן ח'ליפה ובנו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חוגג סיכם את הסיפור וכתב: "העסקה, כפי שנחתמה, נהדרת עבור מי שאוהב את בית"ר, היא מבטיחה עשור שלם של השקעות גבוהות במועדון. מהצד שלי אני עושה הכל כדי שהיא לא תיפול, היה נחמד להילחם בפחות אנשים ולקבל טיפת עזרה אבל אף אחד לא הבטיח לי שלהיות הבעלים של בית"ר יהיה משהו נחמד. אתמודד גם לבד אם צריך".

חוגג המשיך וכתב: "בשלוש העונות שאני כאן השקעתי יותר כסף מכל בעלים אחר למעט גאידמק, קניתי יותר שחקנים בתקופה הזו מכל קבוצות ליגת העל גם יחד, כולל מכבי ת"א וחיפה. רק הקיץ רכשתי את מתיאוסיניו, ירדן שועה, אוראל דגני, סנטיאגו אוקמפוס והאסיילבנק במיליוני יורו. עונה שעברה רכשתי את מיכאל אוחנה בסכום שיא, את עלי מוחמד, לוי גארסיה, גדי קינדה, פרדי פלומיין, שי קונסטנטין ועוד. גם למחלקת הנוער צירפנו כמה שחקנים שעוד נהנה מהם בעתיד, בדיוק כפי שאנו נהנים עכשיו מאביאל זרגרי.

"אני בבית"ר כדי לעשות טוב, בדיוק כמו ביום הראשון רק עם קצת יותר ניסיון וקצת יותר צלקות, אני משלם מחיר יקר מאוד על בית"ר, משקיע יותר זמן ממה שאי פעם חשבתי ולוקח הכל ללב, אתם יכולים לא להסכים אם החלטה כזו או אחרת אבל אל תהיו כפוי טובה. יגעת ומצאת תאמין, לא יגעת ומצאת אל תאמין. עושה כל שביכולתי כדי שתהיו גאים במועדון".

אגב, בנוגע לרכש - בית"ר ירושלים רוצה לצרף את שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב מתן חוזז, שלא מקבל הרבה דקות בשורות האלופה. בית"ר בדקה אפשרות לשאול את השחקן עם אופציית רכשיה שלו, כרגע הצהובים לא משחררים את חוזז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully