וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בקיפאון, בהתאחדות הביעו פליאה שלא הוגשו מסמכים בנוגע לבן ח'ליפה

14.1.2021 / 17:08

בקבוצה מהבירה קיימת דאגה מהשקט בשוק השחקנים. בוועדה להעברת זכויות אמרו: "יש קושי להשיג מסמכים פשוטים, זה מריח רע"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

בבית"ר ירושלים לחוצים מהעובדה שאוטוטו נפתח חלון ההעברות והקבוצה עדיין לא צירפה אף שחקן רכש משמעותי. בבית"ר הבהירו כי הקבוצה אינה מחפשת חלוץ בשלב זה ולכן איתי שכטר לא על הפרק, גם אם ישוחרר ממכבי תל אביב. בקבוצה אמרו: "יש לנו שלושה חלוצים, אנחנו צריכים שחקנים בתפקידים אחרים, קודם כל שחקן כנף מהיר, קשר ובלם, אבל קודם כל שיגיע אחד, כרגע הכול בקיפאון".

הקיפאון הוא תוצאה של העיכוב בהעברתו של חמד בן ח'ליפה בוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות נתנה לבית"ר ארכה עד 24 בינואר, ושם הביעו פליאה כי בשבוע האחרון לא הוגשו מסמכים. יתרה מכך, על מנת להבין את משבר האמון בין הוועדה לבית"ר, אמרו אנשי ההתאחדות כי "נבדוק כל מסמך שיגיע בקפידה, יש לנו אפשרות לבדוק כל מסמך באם הוא מזויף או שמנסים אותנו. העובדה שדברים נמרחים וישנו כזה קושי להשיג מסמכים כל כך פשוטים מריחה רע".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלירן עטר. ברני ארדוב
כרגע לא קורה כלום. חוגג עם עטר/ברני ארדוב

היום חזרה הקבוצה להתאמן לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום חופש. הקשר הברזילאי מתאוסיניו ינחת בשבת ובמועדון מאמינים שבתחילת פברואר יעמוד לרשות הצוות המקצועי. במועדון לחוצים מהקושי של מיכאל אוחנה לחזור לעניינים ומתחילים להבין כי יהיה קשה לו להיות פקטור משמעותי בעונה הנוכחית. ההחלטה לגבי הישארות אנטואן קונטה תהיה תלויה גם בעסקת בן ח'ליפה ובאם יוזרם כסף למועדון.

הדבר היחיד שנעשה בבית"ר כרגע זה חידוש המגעים על מנת לנסות לקבל בהשאלה את חלוץ הפועל עכו רז טוויזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully