וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מתאוסיניו נדבק בקורונה ונשאר בברזיל, בקבוצה מבטיחים רכש בינואר

15.1.2021 / 14:07

השחקן, שאמור היה לנחות בישראל בשבת, נמצא חיובי בבדיקה שנעשתה לו לפני העלייה למטוס: "יצטרף לאימוני הקבוצה בהקדם האפשרי". ברדה ודראפיץ' רוצים לצרף שלושה שחקנים, קונטה עשוי לעזוב, ורדאסקה עשוי לחזור לסגל

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שחקן בית"ר ירושלים מתאוסיניו, שהיה אמור לנחות בישראל מחר בערב (שבת), נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שנעשתה לו לפני העלייה למטוס ונשאר כעת בברזיל. מבית"ר נמסר: "אנו מאחלים לו החלמה מהירה וכאשר יחלים, יחזור ויצטרף לאימוני הקבוצה בהקדם האפשרי". אגב, חשוב לציין שכשמתאוסיניו הגיע לבית"ר הוא ציין שהוא חלה בקורונה באפריל, כך שזאת למעשה הפעם השנייה שהוא נדבק.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עוד בשורה לא נעימה. דראפיץ'/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בבית"ר היו משוכנעים כי מתאוסיניו יעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר בתחילת פברואר, אך בעקבות מחלתו העניין צפוי להתעכב. עד עתה בית"ר לא צירפה אף שחקן רכש, כאשר במקביל גם אנטואן קונטה עשוי לעזוב, אך במועדון הבהירו היום: "כולם שוכחים שבסופו של דבר בכל חלון שהיה בית"ר ניסתה תמיד להתחזק משמעותית ועשתה צעדים. שנה שעברה הבאנו את ממן ועטר כמו שהצוות רצה וכולם פיללו, השנה שועה הגיע עם כל הרצון האדיר של האוהדים. בסוף יהיה רכש, ובניגוד למה שחושבים, עובדים על זה חזק בשיחות עם המאמנים והבעלים".

דראפיץ' וברדה רוצים להתחזק בלפחות שלושה שחקנים: בלם, קשר אחורי ושחקן כנף, אך נראה שעד אשר לא תאושר עסקת בן ח'ליפה לא ייפתח מו"מ עם שחקנים בשכר גבוה. שמות כמו אלה של מאוויס צ'יבוטה וקני סייף נמצאים ברשימות אך עד עתה לא נפתח עמם מו"מ, ובצוות המקצועי ממתינים בסבלנות. אגב, במידה ואנטואן קונטה יעזוב ולא יהיה תקציב לבלם, דיוגו ורדאסקה, שבשלב זה מסרב לעזוב, עשוי לחזור ולהיות חלק מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully