וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר בספק גדול למשחק העונה מול מכבי חיפה

21.1.2021 / 6:31

צרות לוואן לוון במרכז השדה: הקשר שסובל מפציעה בבטן יחמיץ את נתניה ובספק גם למשחק בעוד שישה ימים. גם דור פרץ המוצהב ייעדר

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

פחות משבוע למשחק העונה מול מכבי חיפה, ובמכבי תל אביב עלולים להגיע למפגש הקריטי ללא שניים מהשחקנים היותר טובים שלהם. מי שבוודאות יחמיץ את המשחק הוא דור פרץ שסוחב כרטיסים צהובים ולצערה של מכבי תל אביב הוא ירצה את עונשו מול מכבי חיפה ולא מול הפועל באר שבע בגביע המדינה, אם הליגה לא היתה נכנסת לפגרה.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
מכבי תל אביב תצטרך כנראה להסתדר בלי שניהם. דור פרץ ודן גלזר (צילום: אודי ציטיאט)/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

השחקן השני שעלול להיעדר והוא בספק רב, נכון להבוקר, הוא דן גלזר שיחמיץ כמעט בוודאות בשבת את המשחק מול מכבי נתניה ובמכבי תל אביב מקווים להכשיר אותו למשחק בעוד שישה ימים מול מכבי חיפה. גלזר נפצע במשחק מול בית"ר ירושלים ומאז לא חזר להתאמן בצורה מלאה. הוא סובל מפציעה בשרירי הבטן. הוא מגביר קצב ומתאמן בצורה יותר טובה השבוע, אבל עדיין לא שותף באימון מלא של כל הקבוצה ולכן לא קרוב לוודאי שלא ישחק מחרתיים מול מכבי נתניה.

במכבי תל אביב מקווים שגלזר יוכל לעמוד לרשות פטריק ואן לוון מול מכבי חיפה, אחרת ייאלץ ההולנדי ללכת למשחק החשוב כל כך ללא פרץ וגלזר שנחשבים לכוח גדול של מכבי תל אביב במרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully