וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה ז'ראלדש יפתח בשבת: "ההתאקלמות שלי היתה קלה מאוד"

21.1.2021 / 17:57

הושלם רישומו של המגן הימני שישחק כבר מול נתניה: "התאוששתי לגמרי מהקורונה ואני מרגיש היטב". ואן לוון: "לא היה צריך לעצור את הליגה"

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

אנדרה ז'ראלדש יערוך בשבת הקרובה את משחק החזרה שלו למכבי תל אביב מול מכבי נתניה. המגן הימני נרשם בהתאחדות לכדורגל אחרי חצי עונה בקפריסין והוא מתוכנן לפתוח בהרכב כבר במשחקו הראשון אחרי שובו לישראל. ז'ראלדש מתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה מאז חזר לקרית שלום וניכר עליו שמכבי תל אביב היתה מאוד חסרה לו.

כזכור, המגן הפורטוגלי חתם לעונה וחצי כך שבקיץ הקרוב לא תצטרך מכבי תל אביב לעבור את מה שקרה איתו בקיץ האחרון כשאיבדה את השחקן לאפואל ניקוסיה. החזרה של ז'ראלדש מקרבת את האלופה הישראלית לחולייה האחורית שהיתה לה בעונה שעברה, אם כי חסרונו של ז'איר אמאדור עדיין מורגש. במכבי תל אביב מקווים לקבל שחקן רעב שלא נהנה מחצי השנה האחרונה בקפריסין. יחד עם זה מדגישים במועדון כי גם מאור קנדיל יהיה בתמונה אחרי שהחלים מפציעתו. המגן השלישי בן ביטון שוחרר להפועל תל אביב.

"אני שמח מאוד לחזור, אני יודע הכול על המועדון הזה אז ההתאקלמות היתה קלה מאוד", אמר ז'ראלדש במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "היו שבועיים לעבוד על דברים ולהכיר אחד את השני, עכשיו אנחנו מוכנים. אני מרגיש טוב, התאוששתי לגמרי מהקורונה, אני בכושר ומוכן לשחק. מכבי נתניה קבוצה טובה, אבל אנחנו יודעים מה צריך לעשות. צריך לקחת את זה משחק-משחק ולא לחשוב על עוד כמה שבועות".

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נכנס בחזרה לעניינים. ז'ראלדש/ברני ארדוב

פטריק ואן לוון הוסיף לקראת המשחק בשבת: "חיכינו לחזרת הליגה, היא לא היתה צריכה לעצור מלכתחילה. היה מעניין מאוד פשוט להמשיך את הליגה בלי לעצור. השתמשנו היטב בזמן שהיה לנו, ניסיתי להעביר לשחקנים מסרים. יש לנו כמה שחקנים שחוזרים לכושר טוב ואני מרוצה מהם. אנחנו ממשיכים במסע שהתחלנו, צריך ללמוד מהמשחק מול בני יהודה. מכבי נתניה קבוצה שרוצה לשחק כדורגל, המפגש הקודם מולם היה קשה גם כי הוא היה בין משחקים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully