וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין פנתה למנהלת בבקשה לדחות את המשחק מול מכבי חיפה: "לא למדו לקח?"

עודכן לאחרונה: 21.1.2021 / 19:20

מניין המאומתים עלה לשמונה. אביטן יחסר ארבעה שחקנים שהיו יכולים לשחק, בקבוצה בטוחים שלמשחק בשבת לא יהיה ערך ספורטיבי. כיאל וגנאים יוכלו להיכלל בסגל "בלית ברירה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:0/ספורט 1

בני סכנין פנתה למנהלת הליגה בבקשה לדחות את המשחק מול מכבי חיפה בשבת לאור ריבוי מקרי הקורונה בקבוצה. גם המגן הימני מוחמד עוסמאן והבלם סארי פלאח נמצאו חיוביים לקורונה - מה שהעלה את מניין הנדבקים בקבוצה לשמונה. במועדון משוכנעים שאם המשחק יתקיים במועדו המקורי, לא יהיה לו ערך ספורטיבי.

"כולם זוכרים את המשחק מול מכבי נתניה. חשבנו שהמנהלת וההתאחדות הפיקו לקחים, אבל כנראה שלא", אמרו במועדון, והזכירו את המשחק בו הובסו 7:0 מול נתניה בספטמבר כשהופיעו בסגל חסר, "אין ספק שבמצב הנוכחי המשחק מאבד מהספורטיביות שלו".

אוסמה חלאיילה שחקן בני סכנין מול מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
סכנין שוב תובס? חלאיילה מול אבו פאני במפגש קודם/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

שמונה משחקני סכנין נמצאו חיוביים לקורונה, אבל בירם כיאל ואיהאב גנאים צפויים לצאת מחר מבידוד ובאופן תיאורטי יוכלו להיות בסגל של ניסו אביטן. עם זאת, בסכנין הדגישו שהשניים לא התאמנו בתקופה האחרונה ולכן גם אם יהיו בסגל, זה יהיה בלית ברירה.

בשלב זה לא המנהלת לא הודיעה על דחיית המשחק, אבל בסכנין טוענים שעוד שחקנים חוששים שייצאו חיוביים ומחכים לתוצאות בדיקה נוספת שערכו.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: דן גלזר בספק גדול למשחק העונה מול מכבי חיפה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully