וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חאתם עבד אלחמיד: מכבי תל אביב סימנה גם את ניר ביטון לקיץ

20.1.2021 / 11:31

לצד הניסיונות להתחזק בחלון הנוכחי, הצהובים מעוניינים לבנות קבוצה טובה יותר לעונה הבאה. מלבד אלחמיד, גם חברו מסלטיק מועמד. ביטון מסיים חוזה ב-2023 ולא יגיע בהעברה חופשית

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

מכבי תל אביב רחוקה מלוותר על העונה הזו ואחרי החתמת אנדרה ז'ראלדש, מתכוונים במועדון לצרף לפחות זר נוסף בחלון ההעברות כדי לתת לפטריק ואן לוון עוד כלים על מנת להיאבק על התואר. אלא שלצד המשימה הנוכחית, מבינים במועדון שצריך לעשות עבודה מקיפה כבר עתה כדי להכין קבוצה טובה יותר בעונה הבאה.

כמעט בכל חלקי המגרש מכבי תל אביב צריכה להתחדש. בעמדת הבלמים השם עליו מדברים כבר מהקיץ הוא חאתם עבד אלחמיד. מה שמנע את צירופו בקיץ וגם בחלון הנוכחי הייתה ההתעקשות של סלטיק למכור בסכום זהה לזה ששילמה רק לפני שנה וחצי להפועל באר שבע, 1.8 מיליון יורו. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי שחקן נוסף שסומן במכבי תל אביב מסלטיק ומעניין מאוד את הצהובים לשנים הבאות הוא ניר ביטון. כמו במקרה אלחמיד לא מדובר בעסקה זולה, אבל קרוב לוודאי שאם הבלם ירצה לחזור לישראל ולחתום במכבי תל אביב, סלטיק פחות תתעקש על מחיר גבוה תמורתו שכן רכישתו של ביטון התבצעה לפני שמונה שנים ואת שלו הוא כבר תרם למועדון הסקוטי מזמן. ביטון לא שחקן חופשי, כך שכדי להתקדם מולו צריך לסגור גם מול סלטיק. הוא חתום עד 31 במאי 2023. בתחילת העונה הבאה יהיה בן 30.

החודש חווה ביטון ימים לא פשוטים כאשר אוהדים של סלטיק תקפו אותו מילולית ברשתות בשל הרחקתו בדרבי מול ריינג'רס. לא ברור עדיין אם וכיצד תשפיע ההתקפה הזו על עתידו של ביטון, אך אם יחליט בתום שמונה שנים באירופה לשוב לישראל ולחתום על חוזה רב שנתי, מכבי תל אביב תרצה לצרפו.

ניר ביטון שחקן סלטיק לפני רומן דבלקו שחקן ריגה. רויטרס
יחזור לארץ?/רויטרס

ביטון נמכר ב-2013 ממ.ס. אשדוד לסלטיק תמורת מיליון יורו כשהוא בן 22. הוא האריך את חוזהו במועדון הסקוטי פעמיים והיה שותף לשבע אליפויות. באחרונה הפך הבלם הגבוה לאחד משחקני ההגנה הקבועים של נבחרת ישראל ביחד עם חאתם עבד אלחמיד. השניים, בני אותו גיל כמעט, יהיו גם בסגל החדש של וילי רוטנשטיינר לקראת מוקדמות המונדיאל באנקר במרכז ההגנה בכחול לבן.

בין אם ביטון או אלחמיד יגיעו למכבי תל אביב ובין אם לא, הקבוצה תצטרך להתחדש בקיץ בחוליית ההגנה. שרן ייני כבר חגג 34 ובתחילת העונה הבאה גם איתן טיבי יהיה בן 34. שחר פיבן הצעיר לא מקבל אשראי כבלם, כך שבלם ישראלי אחד לפחות בוודאות יצורף.

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ, מול עידן נחמיאס, עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
גם הוא הוזכר. נחמיאס/אריאל שלום, .

אם שני הליגיונרים מגלזגו יישארו באירופה, מכבי תל אביב תבדוק את אפשרות צירופו של בלם עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. בקבוצה גם מאוד מתרשמים מבלמי אשדוד טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ, אבל יודעים שג'קי בן זקן ירצה הרבה כסף תמורתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully