וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי אמר ש"הכדורגלנים נפגעו", ועורר סערה: "להקיא"

קפטן נבחרת ישראל לשעבר הגן בערוץ הספורט על עומר אצילי ודור מיכה, וספג קטילות ברשת, גם מאוהדי מכבי תל אביב: "אין לו לב", להקיא ממנו", "יצא אפס", בן אדם שערורייה"

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לאחר החמצת הפנדל. רויטרס
"יש לי שתי בנות ולא הייתי רוצה שאחת מהן חס וחלילה תעשה דבר כזה, ותשים גבר במצב כזה". קפטן הנבחרת לשעבר, זהבי/רויטרס

ערן זהבי, קפטן נבחרת ישראל לשעבר, עורר סערה כשהתייחס אתמול (שני) ל"פרשת הקטינות" של חבריו לשעבר במכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי. זהבי התראיין בתוכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט, ואמר ש"בסוף הנפגעים הם השחקנים".

זהבי נשאל האם ההחלטה של מכבי תל אביב לשחרר את אצילי ומיכה הייתה נכונה, ואמר: "כשהם שוחררו עדיין לא הייתה את החלטת הפרקליטות... לא רוצה להוריד באחריות מדור ועומר, אבל כמועדון יכלו לברר את הפרטים. זה מקרה מאוד רגיש, אבל היה ברור מלכתחילה שיש פה מקרה שהוא לא שחור ולבן. הבנות שיקרו להם והיה פה משהו ששני הצדדים אשמים בו והיו צריכים ללמוד ממנו. אם המשטרה החליטה שהכל בסדר ואין שום דבר, אז אין סיבה לתלות אותם עכשיו בכיכר העיר. בסוף אנשים עושים טעויות". עוד הוסיף זהבי: "בסוף הנפגעים הם השחקנים. אסור לנו להוריד אחריות ממה שהבנות עשו. אפילו שהן קטינות ולא מבינות בדיוק את המעשה".

כזכור, אצילי ומיכה היו חשודים בקיום יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16 ואף הגישו להן אלכוהול. בסופו של דבר התיק נגדם נסגר על ידי הפרקליטות. עם זאת, הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר החליט לשחרר את השניים מהמועדון. לדברי זהבי, "יש לי שתי בנות ולא הייתי רוצה שאחת מהן חס וחלילה תעשה דבר כזה, ותשים גבר במצב כזה, אפילו אם היא מעריצה אותו ולא מודעת למה שהיא עושה. אני חושב שיש פה כשל מערכתי, של הבנות וגם של הגברים. אני לא רוצה להוריד מהם אחריות אבל גם לא לתת פרס לבנות ששיקרו להן לפי מה שקראתי בתקשורת".

כאמור, זהבי ספג ביקורת חריפה ברשתות החברתיות על האמירות שלו. להלן חלק מהתגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully