וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציקת ביטון: כל הביטונים שחלקו חדר הלבשה עם בן ביטון

מאבשלום, דרך דן ועד אופק. כמעט בכל עונה בן ביטון שיתף פעולה עם חבר שחולק איתו שם משפחה. בהפועל תל אביב זה לא יהיה אחרת

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 1:2/ספורט 1

אבשלום ביטון היה הראשון של בן ביטון. החבר הראשון לקבוצה שחולק איתו את שם המשפחה. חלוץ צעיר שגדל במ.ס. אשדוד, לא מצא את מקומו ועבר לסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. העונה הייתה 2011/12 ומאז חלפו תשע שנים ארוכות.

אבשלום שבבוא הימים התגלגל להפועל מרמורק, עירוני מודיעין, מכבי קרית מלאכי ואדומים אשדוד, שותף באותה עונה בעיקר כמחליף במדי נס ציונה ובסך הכל הוא ובן שיחקו יחד ב-12 משחקים בכל המסגרות.

כשאופק ביטון חתם בהפועל תל אביב לפני כשבוע, המו"מ של האדומים עם בן ביטון כבר היה פומבי. היה מי שהתלוצץ שהמגן הימני דרש מההנהלה במתחם חודורוב שתצרף לסגל עוד ביטון, כי הוא פשוט לא מוכן להיות היחיד.

שחקני הפועל באר שבע בן ביטון, עמית ביטון אימון פתיחה. קובי אליהו
דאבל ביטון. בן ועמית/קובי אליהו

בעונת 2014/15 התחיל להתאמן בקבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע נער מוכשר העונה לשם דן ביטון. השחקן היצירתי שיחק לכל אורך העונה בקבוצת הנוער, אבל התאמן עם בחלק מימות השבוע תחת אלישע לוי ואף שותף ב-0:0 נגד מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו. בן הורחק בדקה ה-78 ושתי דקות לאחר מכן דן החליף את רועי גורדנה. הם לא היו על המגרש בו זמנית, אבל שיתוף פעולה חדש נולד.

בעונה הבאה דן ביטון כבר היה חלק מהרוטציה בבירת הנגב ולשגרת האימונים הצטרף ביטון שלישי, עמית. בלם גבה קומה, בנו של שחקן העבר שמעון ביטון. בהמשך הגיע להפועל באר שבע גם אורן ביטון, בעוד עמית חזר מהשאלה והרכיב ביחד עם בן חוליית הגנה. גם בהופעת הבכורה שלו בנבחרת אגב, בן לא היה הביטון היחיד. ניר פתח בקישור האחורי בהפסד 2:0 לנבחרת קרואטיה במשחק ידידות.

בעונה שעברה, בדיוק באמצע ספטמבר, נעשתה היסטוריה. הפועל באר שבע התארחה אצל מ.ס. אשדוד וברק בכר הציב מערך 4:3:3. כשמאחוריהם ארנסטס שטקוס ולידם מיגל ויטור, כנופיית הביטונים - בן, עמית ואורן - השלימו את החלק האחורי.

בתחילת אוגוסט בן חתם במכבי תל אביב נטולת הביטונים בסגל, אבל הצהובים דאגו לו היטב כשבדיוק שבועיים לאחר מכן החזירו את דן מבולגריה לחידוש שיתוף הפעולה מימי הפועל באר שבע. הרומן של בן ביטון עם האלופה היה קצר ולא מוצלח, חודש ינואר הגיע והאקסית הפועל תל אביב עלתה על הקו. אופק ביטון יהיה הפרטנר שייכתוב את הפרק התורן בתולדות ביטון-ביטון של בן ביטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שיתופי הפעולה של בן ביטון (בכל המסגרות, רק משחקים בהם שניהם שותפו)

  • אורן ביטון - הפועל באר שבע - 57 משחקים
  • עמית ביטון - הפועל באר שבע - 18 משחקים
  • דן ביטון - הפועל באר שבע ומכבי תל אביב - 15 משחקים
  • אבשלום ביטון - סקציה נס ציונה - 12 משחקים
  • ניר ביטון - נבחרת ישראל - 2 משחקים
  • אופק ביטון - הפועל תל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • בן ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully