וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגל פה רגל שם: מתקרבים להכרעה על עתידו של איתי שכטר במכבי תל אביב

17.1.2021 / 13:15

למה איתי שכטר לא הולך עד הסוף ומבקש לעזוב. מה מוכנה לעשות הפועל באר שבע כדי לצרף אותו ואיך מכבי תל אביב מתייחסת לכל הפרשה. החלוץ הוותיק עדיין לא החליט על המשך צעדיו והשבוע האינטנסיבי המתקרב יקבע לאן נושבת הרוח

תקציר ה-0:0 בין מכבי תל אביב ובני יהודה/ספורט1

כמעט שבוע עבר מאז פרסום הידיעה על כך שאיתי שכטר שוקל את דרכו במכבי תל אביב. כמעט שבוע בו הצהובים לא עשו שום מהלך כדי לחסל את הסוגיה, אבל גם החלוץ עצמו לא עשה מנגד שום צעד כדי לבקש לעזוב. הכול באוויר.

שכטר מתלבט מאוד. יכול להיות שזו הפגרה הכפויה שהאפילה על תחושת הכעס שהייתה לו לפני 10 ימים כשלא שותף אפילו לדקה בתיקו נגד בני יהודה. מאז פרסום התחושות שלו בכלי התקשורת ביום שני שעבר, החלוץ הוותיק בעיקר נראה בתמונות שמכבי תל אביב פרסמה ברשתות החברתיות מתוך האימונים, כשהוא אותו שחקן שרק רוצה את הכדור.

שכטר עצמו העלה אחת מאותן תמונות לאינסטגרם וכתב: "כדורגל טעם החיים", כאילו כדי לרמוז שהוא חייב לשחק וליהנות, אחרת לא יוכל לנשום. 336 תגובות גרר הפוסט שלו באמצע השבוע שעבר, בעיקר מצד אוהדים של מכבי תל אביב שרוצים שהוא יישאר. התקופה הזו, בה הכל נעצר ומתקיימים רק אימונים, גרמה לו להרהר ולחשוב עוד יותר לעומק מה הוא רוצה.
-

-

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
מתגעגע לכר הדשא ולהיות שחקן משמעותי. שכטר/רויטרס

אם שכטר יחליט שהוא עוזב, יש שש קבוצות שרוצות אותו, הבכירה שבהן הפועל באר שבע. בית"ר ירושלים עסוקה בבעיות שלה עם אישור השייח' והיא כרגע לא עושה צעד. למכבי חיפה ולהפועל תל אביב שכטר לא יחזור ולכן נותרה הפועל באר שבע הגדולה היחידה בה שכטר גם לא שיחק. המנהל המקצועי אליניב ברדה, המאמן יוסי אבוקסיס וגם אלונה ברקת ואסי רחמים רוצים להביא אותו דרומה, אף שבחודש הבא יהיה בן 34.

חוזה לעונה וחצי מובטח לו אם יחליט מחר שהוא רוצה לבירת הנגב, אבל בבאר שבע לא יעשו שום צעד אקטיבי גם כי שכטר תחת חוזה וגם כי הם רוצים שהוא עצמו יהיה שלם עם הצעד שלו. הסכומים ששכטר מרוויח במכבי תל אביב ידועים לבאר שבע ולא מדובר במשהו שבטרנר לא יכולים לשלם. החוזה של החלוץ עומד על 230 אלף דולר נטו לעונה, שליש ממנו עבור נקודות. בבאר שבע מוכנים עכשיו להתחייב לעונה וחצי, רק ששכטר יגיד כן.

גם מכבי נתניה, בה עשה חלק מהקריירה שלו, חזק מאוד בתמונה. אחרי המכירה של יונס מלדה יש הרבה כסף בקופה. שחקן זר שהיה אמור לחתום, סגר בקבוצה אחרת, כך שאייל סגל ישמח להביא את החלוץ הוותיק. אולי במספרים נמוכים מאלה שמוכנים לשלם בבאר שבע, אבל עדיין בסכומים נאים מאוד לשחקן בגילו. שכטר לא יצטרך במקרה כזה להדרים עד באר שבע, מה עוד שאצל ברקת תמיד צריך לגור בעיר, ולשנע את רעייתו וארבעת ילדיו עד לשם. ספק רב אם הוא יסכים לעשות צעד כזה. יש עוד ארבע קבוצות שישמחו לקלוט את החלוץ, אבל לא בטוח שיוכלו להתחייב לחוזה גבוה גם לעונה הבאה ומכאן שהפועל באר שבע ומכבי נתניה הן האלטרנטיבות הטובות ביותר.

עוד בוואלה!

קח רכבת, קח אווירון: החודש שיסמן לאן מועדות פניו של יונתן כהן

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. דני מרון
הפועל באר שבע ומכבי נתניה הן האלטרנטיבות הטובות ביותר. שכטר/דני מרון

לא קל לעזוב את מכבי תל אביב, גם אם אתה מאוכזב מהדקות שלך. שכטר גר במערב ראשון לציון, מרחק של רבע שעה נסיעה מקרית שלום אם לא מוקמים מחסומי קורונה בדרך. הוא כבר שנתיים וחצי במועדון. זכה בשתי אליפויות ויש לו מעמד איתן בחדר ההלבשה. אין אחד בין השחקנים שלא אוהב אותו. יותר מכל דבר היה רוצה עכשיו שיבוא אחד כמו ג'ורדי קרויף, יעשה איתו שיחה ויקרא לפטריק ואן לוון ושניהם יבינו את מה שרבים חושבים - לחלוץ הוותיק יש עדיין מה לתרום גם אם אלכסנדר פשיץ' הוא באנקר.

ספק אם השבוע הקרוב יפתור לשכטר את הדילמות, אבל בשבוע הבא זה כבר ייראה אחרת. למכבי תל אביב ממתינים שלושה משחקים: בשבת מוקש מול מכבי נתניה בחוץ, ברביעי משחק העונה מול מכבי חיפה ובשני שלאחר מכן מפגש קשה מאוד עם הפועל באר שבע בטרנר. שלושה משחקים בתשעה ימים, שלושה משחקים שיסמנו לאן הולכת מכבי תל אביב ולאן (ואם) יצעד איתה שכטר. אם ישותף ויהיה חלק משלושת משחקי המפתח האלה, ודאי ישים בצד את כל הלבטים וינסה לעזור לצהובים לזכות באליפות. אם ילקט כמה דקות בלבד ולא ירגיש שייך, לבטח ישקול שוב בכובד ראש את האפשרות לעזוב. הפועל באר שבע, כך נראה, עדיין תחכה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully