וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון שוקל את עתידו כיו"ר מנהלת הליגה

18.1.2021 / 22:36

כלפון מתוסכל מכך שייתכן שהכדורגל הישראלי לא יחזור בסוף השבוע בניגוד להבטחות שקיבל ואמר לגרוטו ופרויקטור הקורונה נחמן אש: "איך אני אמור להסתכל עכשיו על ראשי הקבוצות? אצטרך לקבל החלטות לגבי עתידי"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 4:0, שלושער לאלירן עטר/ספורט 1

האם אנחנו בפני רעידת אדמה בכדורגל הישראלי? ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגה שוקל את המשך דרכו בכדורגל הישראלי. ההתפתחויות האחרונות והעובדה שייתכן שהכדורגל הישראלי לא יחזור בסוף השבוע, בניגוד להבטחות שהוא קיבל, גרמו ליו"ר מנהלת הליגה לשקול את עתידו.

כלפון אמר לגרוטו ולפרויקטור הקורונה הפרופסור נחמן אש שאם הכדורגל לא חוזר, הוא יקבל החלטות באשר לעתידו כיושב ראש המנהלת. כלפון הפציר: "אם לא תחזירו את הכדורגל, אצטרך לקבל החלטות. בגלל אי עמידה בסיכומים איתי כמייצג הקבוצות, אצטרך לקבל החלטות באשר לעתידי".

כלפון התייחס להפרת ההבטחה ואמר להם: "נתתם לי הבטחה שהכדורגל יחזור גם אם הסגר ימשך. איך אני אמור להסתכל עכשיו על ראשי הקבוצות שכבר לא יכולים לעמוד בהשבתות האלה? אנחנו הליגה היחידה בעולם שמושבתת".

ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
יפרוש? כלפון/דני מרון

כזכור, מוקדם יותר היום כלפון שלח מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שמואל פרנקל מקבילו בכדורסל, כאשר השניים הביעו את תסכולם מהפרת ההבטחה להחריג את הספורט וכתבו: "לתדהמתנו, נודע לנו כי על אף הסיכום אליו הגענו עם ראשי משרד הבריאות, יש כוונה למנוע את חזרת הליגות המקצועניות לפעילות".

  • עוד באותו נושא:
  • ארז כלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully