וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהנחת רימון ההלם על דלת ביתם של הוריו של עומר אצילי

18.1.2021 / 15:00

פריצת דרך בחקירת המשטרה, הפרשה תפוצח? בשבוע שעבר הונח רימון הלם מחוץ לבית הוריו של קשר מכבי חיפה בחולון

אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

המשטרה עצרה היום (שני) חשוד בהנחת הרימון מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי בשבוע שעבר, כיממה לפני החתימה שלו במכבי חיפה. בסביבתו של אצילי לא שללו אז את האפשרות כי הנחת הרימון ליד דלת בית הוריו בחולון קשורה לאוהדי כדורגל ולחתימתו הצפויה במכבי חיפה. הוא ואשתו אף תושאלו על ידי החוקרים וסיפרו על האיומים שקיבלו, ושבגינם הכדורגלן אף החליף מספר טלפון. ההערכה כעת היא שהמשטרה תבצע עוד מעצר בזמן הקרוב מעבר לחשוד שכבר נעצר מוקדם יותר.

עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
התמונה מתבהרת? עומר אצילי/לירון מולדובן

המשטרה בדקה את כל הכיוונים כולל האפשרות שרימון ההלם שהונח היה במטרה להזהיר את אצילי ואת הוריו כחלק מסחיטה באיומים לכאורה שקשורה לפרשת הנערות, שכזכור נסגרה לבסוף ללא כתב אישום. במסגרת החקירה בדקו במשטרה האם הדיירים בבניין בו מתגוררים הוריו של אצילי, הבחינו באלמונים שהניחו את הרימון וכמובן נבדקו המצלמות המרושתות באזור. הוריו של אצילי, אנשים נורמטיביים והגונים על פי עדויות של רבים, קיבלו את האירוע בתדהמה ומצב רוחם היה אתמול שפוף במיוחד.

מאז ששב ארצה, ספג אצילי הרבה איומים. אוהדים של בית"ר ירושלים רצו שהוא יחתום אצלם, אוהדים של מכבי תל אביב רצו שהוא לא יחתום במכבי חיפה ואוהדים של מכבי חיפה לא שכחו לו ששר "מכבי חיפה חיזבאללה". היו גם מעטים שהפגינו נגד יעקב שחר כדי שלא יחתים את הקשר על רקע הפרשה בגינה נזרק ממכבי תל אביב.

"עומר עבר מסכת לחצים אדירה בימים האחרונים", סיפר בשבוע שעבר שחקן שמקורב לאצילי, "אבל הוא שלם עם ההחלטה לחזור לארץ ורוצה מאוד לפתוח דף חדש במכבי חיפה כדי להתרכז רק בכדורגל. ברור שכל האירוע הזה עושה רע מאוד לעומר, למשפחתו וגם למכבי חיפה שבטח רוצה להחתים שחקן וליהנות ממנו ולא להתעסק באלימות ובעבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully