וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "עכשיו יש לנו את הכלים, בעתיד יבינו מה עברנו בקיץ"

ההבנה שבלי מהפכה יירד ליגה, ההתמודדות עם ארבעה בעלים, הגעגועים לסיני, פרשת אצילי והרימון שהחזירה אותו לימי מכבי תל אביב והקושי עדיין לדבר על אבי רן. לקראת חזרת הליגה ניר קלינגר פותח הכול ומצהיר: "להשאיר את הפועל זו משימת חיי"

פגרת הקורונה באה בזמן להפועל תל אביב. נועלת הטבלה הייתה פעילה מאוד בשוק והחתימה לא פחות מחמישה שחקנים, בניסיון להיחלץ מהקרקעית ולהילחם על חייה בליגת העל. "המצב כרגע הוא זה שהיה צריך להיות מלכתחילה", אומר מאמן הקבוצה, ניר קלינגר. "יש לנו את הכלים לעשות קודם כל שיפור ביכולת, ואז גם להביא תוצאות".

קלינגר התארח בפודקאסט של וואלה! ספורט, "דאבל טים", והסביר: "היינו בסגל מאוד קצר, והמעמסה התחלקה לצערי בין מעט מאוד צעירים. כשאתה במצוקה כספית, אתה לא מביא שחקנים זולים רק כדי להגיד שהבאת. עדיף שתשתמש בשחקנים צעירים שלך, מאשר להביא שחקנים בינוניים מבחוץ שימלאו את הסגל. טעינו בחלק מהדברים, אבל מי שלא עושה, לא טועה וגם לא מצליח".

ניר קלינגר במדי נבחרת ישראל. צביקה ישראלי, לע"מ, אתר רשמי
"רואה את עצמי בגולד ולא מאמין שרצתי ככה. לא יכול להיות שזה אני". בנבחרת/אתר רשמי, צביקה ישראלי, לע"מ

כוכב העבר, שמציין בימים אלה 20 שנים לתחילת הקריירה שלו כמאמן, מודע לאפשרות שאם השינוי בתוצאות לא יגיע אחרי מסע הרכש המסיבי - הוא עלול להיות הבא בתור שמשלם את המחיר. "העונה שעברה התחילה לא פחות קשה, אבל ידענו לצאת מזה. פיטורים? זה כבר קרה לי בקריירה. העניין הזה לא מדאיג אותי. אני רוצה להביא את הפועל תל אביב למקום שהיא ראויה לו. אנחנו לא חיים באוטופיה, והתמודדנו עם קשיים לא פשוטים. אני לא יכול ולא רוצה לדבר על הכול, אבל יום אחד כולם יבינו מה קרה בקיץ".

בתור מי שזוהה במשך שנים עם מכבי תל אביב, הודה קלינגר כי המעבר לצד האדום של העיר היה מעט מורכב. "בהתחלה זה היה מוזר, וגם אוהדי הפועל היו חשדניים כלפיי, אבל אני מרגיש חום ומקבל מהם הרבה תמיכה ואהבה. גם אני שואל את עצמי איך זה יכול להיות".

על ימיו כשחקן אמר: "אם הייתי משחק היום, הייתי באיטליה או בספרד. קשר אחורי, 50/50, כל עונה 12-10 שערים. היו הרבה שחקנים גדולים ממני, ולא הייתי איל ברקוביץ' או חיים רביבו, אבל הייתי מביא יעילות. אני רואה את עצמי בגולד ולא מאמין שרצתי ככה. לא יכול להיות שזה אני. היה קשה להביא אותי היום מאיטליה להפועל"...

* כל הפרקים של "דאבל טים"
* למעקב ביישומונים: ספוטיפיי + גוגל + אפל + ספריקר
* עוד פודקאסטים מומלצים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"דאבל טים", פודקאסט 23

0:14 פודקאסט 23: למה אמרנו לא למייקל ג'ורדן?

2:36 "יש לנו את הכלים להשתפר ולהביא תוצאות"

7:40 התינוקות של קלינגר

15:17 אחרי הרכש: קלינגר הוא הבא בתור?

20:42 מזרחי בספורט, גרנט בפוליטיקה, קלינגר בתקשורת

28:26 החיבור בין קלינגר המכביסט לאדומים

35:33 הגעגועים לאבי רן

39:44 סגירות מעגל בנבחרת ישראל ובמכבי חיפה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully