וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "ניימאר הוא הכוכב של הפרויקט הזה, אני כאן כדי לעזור"

כוכב פריז סן ז'רמן הילל את חברו להתקפה: "אנחנו רק ב-70-80 אחוז מהפוטנציאל". פוצ'טינו: "אין לי ספק ששניהם יישארו אצלנו"

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
השמועות לא פוסקות. אמבפה/רויטרס

השמועות הקושרות את ניימאר וקיליאן אמבפה לקבוצות שלא עונות לשם פריז סן ז'רמן לא פוסקאות. הכוכב הברזילאי אמנם אמר לפני מספר ימים כי ישמח להישאר בעיר האורות, אולם התקשורת הצרפתית והספרדית ממשיכה לשדך את השניים לברצלונה וריאל מדריד, בהתאמה.

"אני מאמין ששניהם יישארו, יש לי תחושה כזו", אמר המנג'ר החדש מאוריסיו פוצ'טינו. "נדמה לי שהם יהיו עוד הרבה זמן בפריז סן ז'רמן. אין לי ספקות בכך, אני אופטימי, המועדון הזה עובד קשה מאוד כדי שהם יישארו איתנו. קיליאן וניימאר שמחים כאן".

אמבפה עצמו, שסירב להצהיר באופן פומבי על רצונו להמשיך במועדון, דיבר על שיתוף הפעולה עם חברו הטוב להתקפה ואמר: "הוא מבין את הכול, באופן מיידי, וזה סימן לגדולה. לכולם היה ברור כבר מההתחלה: ניימאר הוא הכוכב של כל הפרויקט הזה ואני כאן לעזור. הייתי רק כוכב עולה בהתחלה. אנחנו רק ב-70-80 אחוז מהפוטנציאל שלנו, נשאר לנו עוד הרבה".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
הרבה הערכה הדדית. ניימאר ואמבפה/רויטרס

כוכב נבחרת צרפת הוסיף והילל את החלוץ הברזילאי: "תמיד האמנתי ששחקנים גדולים נועדו לשחק אחד עם השני, וזה תמיד היה קל בינינו. יש הרבה כבוד והערכה הדדית והיא בבסיס החברות שלנו. אני מאוד מעריך אותו. הוא ילד טוב, רחוק מאוד מהניסיון לצייר אותו כילד שחצן. אף פעם לא אשכח איך הוא עזר לי בימי הראשונים בקבוצה. אתה רק בן 18 וזה אף פעם לא קל, ו-60 אחוז מההצלחה שלך תלויה בכדורגל ו-40 אחוז באיך אתה מתאקלם בחדר ההלבשה. הוא עזר לי ולעולם לא אשכח לו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully