וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "ההתעלמות של נבחרת צרפת מקארים בנזמה שערורייתית"

נשיא ריאל מדריד טוען שהחלוץ שלא זומן מאז מעורבותו בפרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה, צריך לחזור למדים הלאומיים: "מי מוותר על החלוץ הטוב בעולם?"

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

פלורנטינו פרס טוען: קארים בנזמה החלוץ הטוב בעולם, והוויתור של נבחרת צרפת עליו הוא בגדר "שערורייה".

נשיא ריאל מדריד התראיין אמש ל"ל'אקיפ" ואמר על חלוץ הבלאנקוס שלא נכלל בסגל הטריקולור מאז מעורבותו בפרשיית הסחיטה של מתיו ולבואנה ב-2016: "זה בלאגן גדול. להתעלם במכוון מאחד השחקנים הטובים בעולם, זה משהו שאי אפשר להבין. קארים בנזמה הוא אישיות יוצאת דופן. אצלנו, הוא אהוב על ידי חבריו לקבוצה ונערץ על ידי האוהדים. לוותר עליו בכזו קלות, זה בלתי נתפס".

בנזמה אמנם התקשה להותיר חותם במדים הלאומיים גם כשלבש אותם, אבל בריאל מדריד הוא כבר כמעט סמל, אחרי 12 שנים במועדון. "הוא מייצג ערכים של מקצוענות, מחויבות וצניעות. הוא מעולם לא הורחק, מעולם לא עבר עבירות משמעת. אנחנו גאים בו מאוד, ויש לי רק מילים טובות לומר עליו. בגלל זה אני לא מבין למה הוא לא משחק נבחרת צרפת", אמר פרס.

קארים בנזמה שחקן נבחרת צרפת. AP
יחזור לנבחרת? בנזמה/AP

בנזמה נעצר ב-4 בנובמבר 2015 על ידי משטרת ורסאי בחשד למעורבות בסחיטת מתיו ולבואנה, חברו לסגל נבחרת צרפת ששיחק אז במארסיי. על פי החשד, החלוץ בן ה-28 שימש כאיש קשר ומתווך מצד הסוחטים, אקסל אניו ומוסטפה זואווי, שנודעו כשניים שמלווים באופן קבוע את שחקני מארסיי וניצלו זאת במקרה של ולבואנה, כאשר החליפו לו מכשיר סלולרי בתקופה ששיחק בסטאד ולודורום וכך השיגו לידיים חומרים אישיים.

ולבואנה פנה אז למשטרה בטענה כי אנשים המחזיקים כביכול בסרטון סקס בהשתתפותו, דורשים סכום כסף בתמורה לאי הפצתה ברבים. ג'יבריל סיסה, קורבן קודם של אותה קנוניה (שילם 15 אלף יורו ב-2008) ומי שסירב לשמש כמתווך, היה הנחקר הראשון ובאמצעותו עלה השם של קארים זנאטי, פושע קטן המוכר לא רק למשטרה, אלא גם לאנשי הכדורגל בליון. רק בזכות היותו חבר ילדות של אחד, קארים בנזמה.

החלוץ הכחיש אז קשר לזנאטי ולאנשים שהיו חלק מפמלייתו במשך שנים, ואמר בחקירתו: "לא השתתפתי בסחיטה, מדובר בסך הכול באי הבנה. רק רציתי ליידע את ולבואנה ולעזור לו. הסיפור נודע לי כשלושה שבועות לפני המשחק בין צרפת לארמניה. הייתי במדריד, ופתאום ניגש אליי אדם עם כרית של לואי ויטון, הביא לי אותה וסיפר לי על הווידאו של ולבואנה. לא הכרתי אותו. "עם ולבואנה דיברתי על הסרטון יומיים לפני המשחק נגד ארמניה, כשהיינו בקלרפונטן. היינו לבד, אמרתי לו שיש קלטת לוהטת בכיכובו. אמרתי לו שאוכל לעזור כי זה קרה לי, והוא התעניין. הוא רצה לדעת על הרעש שנוצר, כי אנחנו אנשים מוכרים, אז אמרתי לו שהכול תלוי בו. לי הבאזז לא הפריע. הוא היה נבוך, מאוד נבוך. הוא שאל אותי מה הם רוצים ואמרתי לו שזנאטי יכול לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully