וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הליגה הספרדית: "יש סיכוי שהקהל יחזור לאצטדיונים כבר באפריל"

האם אוהדי אתלטיקו מדריד יוכלו לחוות את האליפות שבדרך? חאבייר טבאס הפתיע: "אם כמות החיסונים תעלה וכמות הנדבקים תפחת, אפשר לראות את האור בקצה המנהרה". בטיס ניצחה 0:1 את אוסאסונה

אוהדי אתלטיקו מדריד לפני המשחק מול ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות. רויטרס
הם מאוד ישמחו לחזור ליציעים. אוהדי אתלטיקו/רויטרס

האם הקהל יחזור בקרוב לליגה הספרדית ואוהדי אתלטיקו יוכלו, אולי, לחגוג אליפות מרשימה? ייתכן מאוד שכן. כך לפחות על פי חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית שסיפק הצהרה כשנשאל על הנושא בריאיון ל"קאדנה סר".

טבאס התייחס לסוגייה ואמר: "זה תלוי בשבועיים שלושה הקרובים. אם כמות החיסונים תדגל בפברואר וכמות הנדבקים בקורונה תפתח, יש אפשרות שבאפריל ומאי יהיה קהל באצטדיונים"

בורחה איגלסיאס שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
העלה את בטיס למקום השביעי. בורחה איגלסיאס/GettyImages, Fran Santiago

בספרד אסרו כניסת קהל לאצטדיונים בשתי הליגות הבכירות מאז מרץ בשנה שעברה. הכדורגל במדינה נעצר לשלושה חודשים בעקבות מגיפת הקורונה אך על פי טבאס "אפשר לראות את האור בקצה המנהרה".

בעוד שריאל מדריד וברצלונה חוות עונה מאכזבת מאוד בינתיים בסטנדרטים שלהן בליגה, אתלטיקו מדריד נמצאת בדרך לאליפות ונהנית מיתרון של 10 נקודות על פני שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי והאוהדים שלה לבטח ישמחו לשמוע שיש סיכוי סביר שהם יוכלו לחזור עוד בעונה הנוכחית.

במשחק האחרון של המחזור ה-21 בלה ליגה, המחליף בורחה איגלסיאס העניק לבטיס 0:1 ביתי על אוסאסונה והעלה אותה למקום השביעי. החלוץ נהנה בדקה ה-79 מבישול במתפרצת של כריסטיאן טייו, שנכנס תשע דקות קודם לכן, וכבש את שערו השני בסך הכול העונה. אוסאסונה נותרה צמודה לקו האדום.

עוד בוואלה!

לואיס סוארס "מפציץ את הליגה" כדי להוכיח לברצלונה שטעתה: "חשבתם שאני גמור? בואו נראה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully