וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס "מפציץ את הליגה" כדי להוכיח לברצלונה שטעתה: "חשבתם שאני גמור? בואו נראה"

בזמן שבארסה מקרטעת, אתלטיקו דוהרת לאליפות עם סוארס, שכבש צמד ונראה מאושר תחת סימאונה. צ'ולו מסביר איך "הדליק" אותו, באורוגוואי מנתחים את המוטיבציה המיוחדת: "מנטליות של 'אני אראה להם מה זה'"

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. Fran Santiago, GettyImages
כבר אין מילים. סוארס/GettyImages, Fran Santiago

לואיס סוארס ואתלטיקו מדריד ממשיכים את העונה הנהדרת שלהם, כשהקולצ'ונרוס נראים בדרך הבטוחה לאליפות והחלוץ בינתיים מוליך את טבלת הכובשים. אתמול (ראשון) אתלטיקו גברה 2:4 על קאדיס והגדילה את הפער שלה מהמקום השני, סוארס כבש צמד והגיע ל-14 שערי ליגה העונה, ובספרד לא יכולים שלא לגחך על ברצלונה, ששחררה את סוארס בחינם ליריבתה למירוץ האליפות ומאז רואה מהצד איך הוא פורח בעוד היא מקרטעת.

כזכור, בארסה החליטה "לרענן" את השורות בקיץ ולשחרר את סוארס אחרי שנראה היה שהוא בדעיכה. ולא רק ששחררה אותו בחינם, גם הסכימה לשלם חלק מחוזהו, כך שלמעשה היא עדיין משלמת על שחקן שאין לה ומוליך את יריבתה לתואר. לעומת זאת ברצלונה השאירה את מרטין בריית'ווייט, שכבש שלושה שערי ליגה בלבד מאז שהגיע - כמות שנראית מגוחכת בהשוואה ל-14 של סוארס העונה בלבד.

ליאו מסי, כזכור, הגדיר את ההחלטה של בארסה לשחרר את חברו הטוב סוארס כ"משוגעת". בריאיון עמו מסי אמר ש"מה שקרה עם סוארס זה משוגע, הוא עזב בחינם, ומשחק את השנים שנותרו לו בחוזה אצל היריבה שלנו שנאבקת איתנו על אותם תארים, זה פשוט לא ייאמן... לעזיבה של לואיס לא הייתה קשר להחלטה שלי לעזוב, אבל הרגשתי שזה שיגעון איך שטיפלו בעזיבה שלו ושברצלונה נתנה לו לעבור ליריבה ישירה שלנו".

לואיס סוארס, אתלטיקו מדריד. Fran Santiago, GettyImages
מצביע לעבר סימאונה. סוארס/GettyImages, Fran Santiago

גם דימיטאר ברבאטוב, חלוץ העבר, אמר השבוע ש"סוארס הוא מכונה.. ברצלונה ויתרה עליו, עכשיו אתלטיקו ראשונה בטבלה והוא נקרע מצחוק... אני שמח בשבילו כי ברצלונה לא התייחסה אליו יפה, יחסית לזה שהיה אחד השחקנים המצליחים שלה אי פעם.. היא התנהגה בחוסר כבוד, ועכשיו הוא עושה חיים במדריד".

ובאמת, נראה שהוא נהנה. אתמול הוא כבש שער בבעיטה חופשית יפהפייה, ואחרי השער סימן באצבע לעבר המאמן דייגו סימאונה, שבעצמו חייך גם הוא חיוך גדול. סימאונה הסביר ש"השבוע הוא ולמאר וז'ואאו פליקס התאמנו על בעיטות חופשיות, ואמרתי לו שכבר הרבה זמן לא ראיתי אותו כובש שער בבעיטה חופשית. הוא אמר לי שהוא עשה את זה הרבה פעמים, אז אמרתי לו שאני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה. בגלל זה הוא חייך אליי אחרי השער".

סוארס עצמו סיפר ש"בברצלונה היה קשה לכבוש שערים בבעיטות חופשיות כי היה את מסי, אבל בליברפול ובנבחרת ובאייאקס כבשתי שערים כאלה... לפני כמה ימים התאמנתי על זה ולמאר היה יותר טוב ממני, אבל הפעם הבעיטה הייתה קצת יותר רחוקה, אז ביקשתי ממנו לבעוט, לקחתי אותה, ו...". לדברי סוארס, "כאשר חלוץ בכושר, צריך לנצל הזדמנויות כאלה, ואני מנסה לעזור לקבוצה כמה שאני יכול".

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו שמרה על פער 10 בפסגה, ברצלונה ניצחה 1:2 את בילבאו

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, דייגו סימאונה, אתלטיקו מדריד. Alexander Hassenstein, GettyImages
מוציא ממנו את המיטב. סימאונה/GettyImages, Alexander Hassenstein

גוסטבו פויט, שחקן העבר האורוגוואי שמשמש היום כפרשן, אמר על סוארס שחגג 34: "אתלטיקו קיבלה החלטה חשובה, שעבור כמה אנשים לא הייתה קלה. אבל עבור צ'ולו (סימאונה), זה היה קל. אחרי שברצלונה לא רצתה אותו, היה לו ברור שהוא מביא אותו. הוא ידע שלואיס מגיע עם מנטליות של 'אני אראה להם מה זה'. הוא קצת כמוני, בקטע של אורוגוואי - 'לא רציתם אותי? חשבתם שאני גמור? בוא נראה!'. ועכשיו הוא מפציץ את הליגה".

לדברי פויט, אולי סוארס מעבר לשיאו, אבל נותן משהו שהוא אקסטרה. "הוא מוכיח שלפעמים קבוצת כדורגל צריכה משהו שונה", אומר פויט, "הוא גם מראה שלפעמים שחקנים צריכים יחס שונה כדי להיראות אחרת, משהו להגיב לו. הוא היה בדעיכה, אבל כל ברצלונה הייתה בדעיכה. הוא היה זקוק לאתגר, ולפעמים קשה להתאושש באותה קבוצה. זה יכול לקרות אם מגיע מאמן חדש, או אם מחתימים שחקן בעמדה שלך שמתחרה מולך, אבל זה קשה. אבל אין ספק שסוארס עבר לעבוד עם מאמן אחר, עם אופי מיוחד, שדורש ממנו דברים אחרים, וזה בדיוק האקסטרה שהוא היה צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully