וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד מתעקשת, סיטי פייבוריטית, ריאל לא מוותרת: ארלינג הולאנד לאן?

קבוצתו הנוכחית טוענת שהכוכב "ימשיך מעבר לעונה הבאה", ב"בילד" משדכים אותו לפפ ובספרד טוענים: יש עניין הדדי בינו ובין הבלאנקוס

כתבה של שרון דוידוביץ' על ארלינד הולאנד/ספורט 1

בשבוע שעבר טען סוכן העל מינו ראיולה כי יש עשר קבוצות שמסוגלות להרשות לעצמם את הכוכב הגדול שלו ארלינג הולאנד. בעוד בבורוסיה דורטמונד ממשיכים להתעקש כי "הולאנד לא יכול, לא רוצה ולא מתכוון לעבור קבוצה", השמועות על מכירה בקיץ הקרוב רק הולכות וגוברות.

לפי "אס", יש לכל הפחות ארבע מחזרות עיקריות: מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד וצ'לסי. ב"בילד" טוענים הבוקר (רביעי) כי הפייבוריטית היא דווקא סיטי, משום שהיא "יכולה לעמוד גם בדרישות כלכליות וגם להציע תפקיד מרכזי כבר מהיום הראשון. סרחיו אגוארו לקראת סיום חוזה, והולאנד יתאים באופן מושלם". לחלוץ הצעיר סעיף שחרור בן 100 מיליון יורו, אותו יוכלו יתר קבוצות היבשת לנצל החל מקיץ 2022.

הבלאנקוס, כמובן, לא יוותרו כל כך מהר. "הולאנד מודע לעניין מריאל מדריד, הוא אוהב את זה ולא מסתיר את זה", נכתב ב"אס". "העניין הוא הדדי. הולאנד יהיה זול יותר מקיליאן אמבפה ואם ריאל תתקשר, הוא יקשיב לה. היא עובדת על העסקה הזו כבר זמן רב, בין היתר דרך חברו הטוב מרטין אודגור. חוץ מזה, יש עוד שני פקטורים שמשחקים לטובתה: הרצון של ראיולה לשפר את מערכת היחסים שלו עם ריאל מדריד, והקשר הטוב בין נשיא דורטמונד ונשיא ריאל. אם המגעים ייצאו לדרך, הבלאנקוס יגיעו עם יתרון התחלתי".

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
השמועות לא פוסקות. הולאנד/רויטרס

ב"בילד" טוענים שמכל ארבע המועמדות, הסיכויים של צ'לסי לזכות בתכשיט הנורבגי הכי נמוכים: "הוא עדיין לא השתכנע בפרויקט של הבלוז". גם מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה תפסיד במאבק, על אף היחסים הקרובים של כוכב בורוסיה דורטמונד עם אולה גונאר סולשיאר. מי שלא תצטרף למירוץ היא באיירן מינכן, כפי שהצהיר קארל-היינץ רומינגה: "יש לי מערכת יחסים טובה עם נשיא דורטמונד, ולא יהיה עוד מקרה כמו של רוברט לבנדובסקי. כל עוד יש לנו את רוברט, אנחנו לא זקוקים לארלינג".

כך או אחרת, דורטמונד כרגע משדרת שהכוכב הגדולה שלה לא עומד למכירה. שחקן העבר סבסטיאן קל, המשמש כאחד מחברי הצוות הניהולי, אמר הבוקר ל"בילד": "אנחנו הקבוצה הנכונה ביותר עבור ארלינג והוא עדיין לא סיים כאן את דרכו. יש פה מערכת יחסים טובה לשני הצדדים, וזו אחת הסיבות שאנחנו מצפים שהוא יישאר איתנו גם אחרי הקיץ, וישתפר עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully