וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מודאגים: "כרגע אין פתרונות לכאבים של דיבאלה"

מאמן הנבחרת, ליאונל סקאלוני, לא ידע לשפוך אור על הפציעה בגללה חלוץ יובנטוס נעדר תקופה ארוכה: "הוא יעבור טיפולים"

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה. Jonathan Moscrop, GettyImages
לא מצליח להתאושש. דיבאלה/GettyImages, Jonathan Moscrop

פאולו דיבאלה ויובנטוס אובדי עצות בנוגע לכאבים מהם סובל החלוץ הארגנטינאי ושבגינם הוא נעדר כבר תקופה ארוכה מהמגרשים. דיבאלה המריא בסוף השבוע לברצלונה כדי להיפגש עם ד"ר רמון קוגאט. הרופא הידוע הבהיר שהשחקן לא צריך לעבור ניתוח וזקוק למנוחה וחיזוקים, אבל כרגע חוסר הוודאות גדול.

"דיברתי עם פאולו לפני כמה ימים ולצערי, לא מוצאים פתרון לכאבים מהם הוא סובל בברך", אמר אתמול מאמן נבחרת ארגטינה, ליאונל סקאלוני, שדיבר לקראת המשחקים נגד אורוגוואי וברזיל במוקדמות המונדיאל בסוף החודש. סקאלוני הוסיף: "הוא יעבור טיפולים, אבל קשה לי להאמין שיהיה עם הנבחרת במשחקים הקרובים".

דיבאלה בן ה-27 חווה את אחת העונות הקשות בקריירה. הוא כבר נעדר מכמה משחקים בגלל פציעות, נכנס לקצב בתחילת ינואר עם שער ושני בישולים בניצחונות על אודינזה ומילאן, אבל נטש את המגרש בגלל פציעה בברך, לקראת סיום המחצית הראשונה נגד ססאולו. התאריך היה 10 בינואר ומאז הוא לא שיחק. בהפסד לפורטו בליגת האלופות, הוא כבר ישב על הספסל, אבל לאחר מכן שוב חש כאבים.

דיבאלה כבש 98 שערים ובישל 40 נוספים ב-244 משחקים במדי יובנטוס בכל המסגרות. מאז שהגיע לגברת הזקנה בקיץ 2015, הוא הפך לאחד השחקנים הבולטים שלה בחלק הקדמי, אבל העונה הקבוצה של אנדראה פירלו מאוד חסרה אותו. הוא שותף ב-16 משחקים בלבד בכל המסגרות ובהם כבש 3 שערים ובישל 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully