וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "21 ניצחונות ברציפות? אותנו מעניין רק הדרבי"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא יצא מגדרו אחרי ה-1:4 על וולבס: "אנחנו במצב טוב, אבל הכתר הוא עדיין של ליברפול". וגם: המספרים המטורפים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וולבס 1:4/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי המשיכה לרסק אתמול (שלישי) את כל השיאים כשניצחה 1:4 את וולבס בבית, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-29 בפרמיירליג. שער עצמי של לאנדרו דנדונקר סידר יתרון למוליכה (15), קונור קודי איזן (61), אבל גבריאל ז'סוס (80 ו-93) וריאד מחרז (90) השאירו את שלוש הנקודות בבית והגדילו את הפער בצמרת ל-15 נקודות באופן זמני.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא יוצא מגדרו. גווארדיולה/רויטרס

המספרים

* מנצ'סטר סיטי לא הפסידה ב-28 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות (25 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו) והשוותה את שיא המועדון שלה מאפריל-דצמבר 2017.

* מנצ'סטר סיטי לא פיגרה אפילו דקה אחת ב-19 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה והשוותה בכך שיא פרמיירליג שהיה שייך לארסנל, שלא פיגרה ב-19 משחקים בין דצמבר 1998 למאי 1999.

* סיטי ניצחה ב-21 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות כשהיא כובשת 55 שערים וסופגת רק 8. סיטי היא הקבוצה השלישית מחמש הליגות הגדולות באירופה (אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה וספרד) שמשיגה יותר מ-20 ניצחונות ברציפות אחרי באיירן מינכן (23 ב-2020) וריאל מדריד (22 ב-2014).

ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולנצח גם בדרבי". מחרז/רויטרס

ריאז מחרז, שכבש את השער השלישי של סיטי, אמר אחרי המשחק: "היה משחק קשה. התחלנו טוב מאוד וייצרנו מצבים. לא הצלחנו להרוג את המשחק במחצית הראשונה והמחצית השנייה הייתה קצת יותר קשה, אבל עדיין הגענו למצבים וסיימנו אותם טוב מאוד. הצלחנו להמשיך לשחק חזק ולחצנו. לפעמים אתה יכול להחזיק בכדור ב-90% מהזמן אבל אתה לא מצליח להרוג את המשחק. עשר הדקות האחרונות היו כל כך טובות. כבשנו והצלחנו לגמור את המשחק חזק, אנחנו מרוצים מאוד. המשחק הקרוב הוא מול מנצ'סטר יונייטד, אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולנצח. לפעמים קשה כשמשנים שישה או שבעה שחקנים בהרכב, אבל כל שחקן פה טוב וכולם תורמים".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה הוסיף: "היינו פנטסטים. אחרי ה-1:1 קצת סבלנו, אבל יצרנו המון מצבים עד סיום המשחק". על העובדה שהקבוצה שלו ניצחה ב-21 משחקים ברציפות בכל המסגרות אמר המאמן: "מנצ'סטר יונייטד. זה כל מה שמעניין אותנו עכשיו. האלופה היא ליברפול, הכתר שייך לה. אנחנו במצב הכי טוב עכשיו כדי לקחת מהם את הכתר, אבל הם האלופים. יש עדיין 33 נקודות בקופה. מחר היריבות שלנו ישחקו. יש לנו עכשיו יום או יומיים של מנוחה ואז נתכונן ליונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully