וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח סוער בין מנצ'סטר סיטי ל-Opta: מתי הגיע פפ לניצחון 200?

בענקית הנתונים מתעקשים לא לספור ניצחונות בפנדלים ובמועדון לקחו את העניין ברצינות וקבעו פגישה. כרגע אין הסכמות

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:2 על ווסטהאם/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי נקלעה לוויכוח סוער עם ענקית הסטטיסטיקה והנתונים Opta Sports. סלע המחלוקת: הניצחון ה-200 של פפ גווארדיולה כמאמן התכולים.

הכול החל ביום שבת, כשסיטי ניצחה את ווסטהאם 1:2 ובחשבון הטוויטר של Opta צייצו שהוא הגיע ל-200 ניצחונות ב-273 משחקים, הכי מהר בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי. אנשי המועדון קראו, לא הסכימו וטוענים שהניצחון ה-200 של פפ הושג כבר ב-10 בפברואר, עם ה-1:3 על סוונסי בגביע הליגה.

ניצחונות, בניגוד אפילו לשערים ובוודאי לבישולים, הם לא משהו שנתון לוויכוח. אז איך בכל זאת סיטי ו-Opta לא מסכימות? בעוד במועדון האנגלי החליטו לספור גם ניצחונות בפנדלים, בחברת הנתונים - כנהוג בדרך כלל - סופרים רק ניצחונות ב-90 דקות. ניצחון בהארכה או פנדלים, בעצם נספר כתיקו.

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. Pool, GettyImages
ניצחונות בפנדלים או הארכה נספרים כתיקו. גווארדיולה בשבת, בניצחון ה-200/GettyImages, Pool

במנצ'סטר סיטי התייחסו לעניין כל כך ברצינות, עד שנקבעה פגישת זום עם נציגים של Opta. הטיעון של המועדון היה שיש מפעלים בהם ההכרעה מושגת רק בפנדלים ולכן יש לספור משחקים כאלה כניצחונות (או הפסדים), אבל בחברה הבריטית לא השתכנעו.

הויכוח הזה אגב, לא חדש. בעונת 2017-18, סיטי רשמה 11 ניצחונות רצופים, עד שפגשה את וולבס בגביע הליגה וגברה עליה בפנדלים. במועדון המשיכו לספור את הניצחונות הבאים עד שהגיע הפסד לשחטאר דונייצק - והגיעו ל-20. ב-Opta לעומת זאת, התחילו ספירה חדשה אחרי וולבס והגיעו ל-8 בלבד.

בינתיים אין הסכמות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully