וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן נבחר לשחקן החודש של ויאדוליד: "אם יגיע עוד חלוץ אשמח מהתחרות"

החלוץ הישראלי זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה בהצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר והסביר את תנועת החגיגה שלו

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. GettyImages
מצפה לעוד הרבה חגיגות. שון וייסמן/GettyImages

שון וייסמן זכה היום (רביעי) להכרה על השיפור ביכולתו בשבועות האחרונים כשקיבל את פרס שחקן חודש דצמבר של ויאדוליד. החלוץ הישראלי, שהתקשה להיכנס לעניינים מאז שנרכש מוולפסברגר הקיץ אך פילס את דרכו בחזרה להרכב וכבש שלושה שערי ליגה, זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר ההצבעות הרב ביותר מאוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות.

"אני שמח מאוד לקבל את הפרס הזה", אמר וייסמן. "אני אוהב לעזור לקבוצה שלי, והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה. כעת יש לנו משחקים חשובים כדי להראות את זה, והקבוצה בתקופה טובה. גם נגד ולנסיה שיחקנו טוב, ולא הגיע לנו להפסיד". על ההערכות לפיהן הקבוצה תתחזק בחלוץ נוסף בחלון ההעברות הנוכחי אמר וייסמן: "אם אם יחליטו להביא מישהו, אני אשמח מהתחרות שאקבל".

כשנשאל על החגיגה הייחודית שלו אחרי כיבושים אמר: "חשבתי על זה מראש כי התפקיד שלי הוא להבקיע שערים, וזה חלק מהעניין. אז החלטתי שהחגיגה שלי תהיה בסגנון של 'מה המצב?'. כלומר שהגעתי, ועשיתי את מה שהגעתי לעשות. אני מקווה לחגוג כך עוד פעמים רבות".

עוד בוואלה!

וייסמן השלים 90 דקות, ויאדוליד הפסידה 1:0 לולנסיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully