וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי ואשתו העידו כי ספגו איומים, בסביבתו טוענים שהאירוע קשור לכדורגל

עורך דינו של שחקן מכבי חיפה אמר לאחר מתן העדות: "יש בידי המשטרה מידע דרמטי שהתקבל ואני משוכנע שעד סוף השבוע כל הקצוות ייסגרו ויימצא פתרון לאירוע". השחקן אמר שאיימו עליו כדי לא לחתום אצל הירוקים

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

עדכון ראשון: 7:22

עומר אצילי ואשתו העידו היום (רביעי) במשטרה, השניים סיפרו על כל מה שחוו באירועים האחרונים. עורך הדין עדי כרמלי המייצג את עומר אצילי אמר לוואלה! ספורט ביציאה מתחנת המשטרה שם מסר השחקן עדות: "אני מעריך שבתוך 48 שעות הפרשה הזו תהיה מאחורינו. יש בידי המשטרה מידע דרמטי שהתקבל ואני משוכנע שעד סוף השבוע כל הקצוות ייסגרו ויימצא הפתרון לאירוע החמור הזה". בסביבת אצילי מעידים בשעה האחרונה כי המשטרה נוטה להעריך שהאירוע דווקא כן קשור לכדורגל.

לפי גורמים המעורים בפרטים, בחקירתם סיפרו אצילי ואשתו כי ספגו איומים בתקופה האחרונה. אצילי אמר כי לאורך החודש החולף רצו לגרום לו לא לחתום במכבי חיפה והוסיף כי יש אנשים שלא רצו שיחתום שם.

עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
ימים לא פשוטים. אצילי/לירון מולדובן

בסביבתו של עומר אצילי לא שללו אמש (שלישי) את האפשרות כי הנחת הרימון ליד דלת בית הוריו בחולון אתמול אחר הצהריים, קשורה לאוהדי כדורגל ולחתימתו הצפויה במכבי חיפה. ההנחה כי אוהדי כדורגל לא יחצו כזה קו אדום לא מתקבלת אצל מקורבי הקשר, שטוענים כי האיומים החלו עם נחיתתו בארץ כדי לחתום בשורות מוליכת הטבלה.

המשטרה שפתחה כבר אתמול בחקירה ומתכוונת היום להגביר קצב, תבדוק את כל הכיוונים כולל האפשרות שרימון ההלם שהונח היה במטרה להזהיר את אצילי ואת הוריו כחלק מסחיטה באיומים לכאורה שקשורה לפרשת הנערות, שכזכור נסגרה לבסוף ללא כתב אישום. במסגרת החקירה צפויים במשטרה לבדוק האם הדיירים בבניין בו מתגוררים הוריו של אצילי, הבחינו באלמונים שהניחו את הרימון וכמובן ייבדקו המצלמות המרושתות באזור. זאת בנוסף לתשאול שעבר השחקן ולמכשיר הטלפון הסלולרי שלו שנלקח לבדיקה. הוריו של אצילי, אנשים נורמטיביים והגונים על פי עדויות של רבים, קיבלו את האירוע בתדהמה ומצב רוחם היה אתמול שפוף במיוחד.

מאז ששב ארצה, ספג אצילי הרבה איומים. אוהדים של בית"ר ירושלים רצו שהוא יחתום אצלם, אוהדים של מכבי תל אביב רצו שהוא לא יחתום במכבי חיפה ואוהדים של מכבי חיפה לא שכחו לו ששר "מכבי חיפה חיזבאללה". היו גם מעטים שהפגינו נגד יעקב שחר כדי שלא יחתים את הקשר על רקע הפרשה בגינה נזרק ממכבי תל אביב. "עומר עבר מסכת לחצים אדירה בימים האחרונים", סיפר אתמול שחקן המקורב אליו. "אבל הוא שלם עם ההחלטה לחזור לארץ ורוצה מאוד לפתוח דף חדש במכבי חיפה כדי להתרכז רק בכדורגל. ברור שכל האירוע הזה עושה רע מאוד לעומר, למשפחתו וגם למכבי חיפה שבטח רוצה להחתים שחקן וליהנות ממנו ולא להתעסק באלימות ובעבריינים".

עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את הורי ילדי הגן במהלך דיון בהארכת מעצרן של הגננות החשודות בהתעללות בגן בחולון בבית משפט השלום, ת"א 19 באוגוסט 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
עורך הדין שמייצג את אצילי, עדי כרמלי/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully