וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן מודה שברצלונה "מלאת ביטחון", ליאו מסי פורח ב-2021: "צריכים שימשיך לעשות דברים גדולים"

בארסה הביסה 0:4 את גרנאדה, מסי כבש עוד צמד ועלה לראשות טבלת הכובשים, ריקי פוץ' נכנס והראה מה הוא שווה, קומאן יודע: "אם כל השחקנים במצב טוב, אנחנו יכולים להיאבק על כל התארים"

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
נתן פור לליגה, וחזר להיות מלך השערים. מסי/רויטרס

אם עד לפני כמה שבועות בברצלונה דיברו על "ליאו מסי העצוב" ובתקשורת ניתחו בעיקר את חוסר המנהיגות והאפאטיות שלו על המגרש - 2021 החלה, ובשלושת המשחקים השנה המאזן של הארגנטינאי פשוט מרשים: ארבעה שערים, בישול אחד, שתי מסירות מפתח לפני בישול, ובאופן כללי שוב הפרעוש נראה במיטבו, חיוני וקטלני כבעבר.

ואם עד לפני כמה שבועות דובר על כך שמסי ממעט לכבוש העונה וכובש רק במצבים נייחים, רק השבוע מסי כבש שני צמדים ועלה ל-11 שערים העונה - מקום ראשון בטבלת הכובשים של הליגה הספרדית. זו העונה ה-15 ברציפות שבה מסי כובש מעל ל-10 שערים, והוא מקדים בטבלת הכובשים את ג'רארד מורנו מוויאריאל (10), יאגא אספס מסלטה ויגו (9), לואיס סוארס (9) וקארים בנזמה (8).

ליאונל מסי, רונאלד קומאן, ברצלונה. Jose Breton, AP
כשמסי משחק כמו מסי, כל הקבוצה נראית אחרת. קומאן/AP, Jose Breton

ברצלונה הביסה אתמול 0:4 את גרנאדה בחוץ, ואחרי שאנטואן גריזמן פתח עם שער מוקדם (12) ושבר בצורת של שבעה משחקים, מסי כבש צמד עוד לפני ההפסקה, ובהמשך הצרפתי כבש את השני שלו. מאמן ברצלונה רונלד קומאן החלט להחליף את מסי ביתרון 0:4, והסביר: "בארסה צריכה את מסי, אנחנו צריכים שימשיך לעשות דברים גדולים כדי להיאבק על תארים. בתוצאה הזאת יכולנו לעשות חילופים ולהעניק מנוחה לשחקנים חשובים מאוד כמו מסי ודה יונג. אף פעם לא דאגתי בנוגע אליו (מסי), הוא תמיד היה מלא מוטיבציה, ועכשיו גם הגולים באים".

קומאן שוב מרגיש שהקבוצה שלו יכולה להמשיך במומנטום ולהיאבק על האליפות, למרות הפער הגדול מהקבוצות במדריד: "אם כל השחקנים במצב טוב, אנחנו יכולים להיאבק על כל התארים. הרצף הזה של התוצאות מעניק לנו המון ביטחון".

כמו כן, קומאן נשאל על מצבו של ריקי פוץ', שעל פי דיווחים לא אהוב על ידי השחקנים והמאמן ולא מקבל מספיק דקות. פוץ' נכנס כמחליף, הראה חיוך רחב למצלמה, וב-17 הדקות שלו על המגרש הראה כמה כישרון יש בו: "אין לי שום דבר נגד ריקי פוץ'. יש לנו שחקנים צעירים מאוד כמו קונראד, מתאוס וג'ונור שלא מקבלים הרבה דקות, אבל אתם תמיד חושבים שאני מדבר על ריקי. אין לי בעיה איתו. העתיד שלו? הוא צריך להחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully