וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי חתם במכבי חיפה ל-3.5 שנים. יעקב שחר: "לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה". צפו באימון

13.1.2021 / 16:00

הקשר התנצל על הקריאות "חיזבאללה" מהעונה שעברה. יעקב שחר על ההתלבטות אחרי פרשת הקטינות: "עומר מודע לסבל שגרמה המעידה החד פעמית. אין עבירה פלילית". אצילי: "מגיע למועדון ענק עם קהל מחבק שמעניק לי אהבה גדולה מהרגע הראשון". צפו בקבלת הפנים על ידי השחקנים

אימון הבכורה של עומר אצילי בקבוצתו החדשה מכבי חיפה/מכבי חיפה TV

עומר אצילי חתם היום (רביעי) לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה. בצל סערת רימון ההלם, אצילי הגיע הבוקר למתחם האימונים של הקבוצה כדי לחתום ולערוך אימון בכורה בקבוצתו החדשה, אליה הצטרף אחרי שעזב את אפואל ניקוסיה הקפריסאית.

נשיא המועדון, יעקב שחר, הודה שהקבוצה התלבטה אם להחתימו בעקבות פרשת הקטינות, שבמסגרת הוא ודור מיכה נחקרו במשטרה אחרי שקיימו יחסי מין אסורים עם נערות: "לאחר לבטים ארוכים ובדיקת הנושא לעומקו ובפרספקטיבה של הזמן, קבלתי החלטה מושכלת לקלוט את השחקן עומר אצילי במכבי חיפה. במשך תקופה זו הנושא עלה שוב ושוב בתקשורת. גם אלי היו פניות נגד ובעד. ה'בעד' עלה משמעותית על ה'נגד'.

"השיקול העיקרי נגד היה המעשה הבלתי מוסרי. לעומתו, פסיקת החוקרים שאין עבירה פלילית. אין למנוע מאדם לעסוק במקצועו ולפרנס את משפחתו. לכל אחד מגיעה הזדמנות שניה.

"האמרה 'האדם לפני השחקן' היא הקו המנחה את כל בעלי התפקידים במועדון שלנו, לנהוג ולחנך על פיה. זו דרך חינוכית שזכתה לאורך השנים בהישגים לא מבוטלים, הן בתרומה למען הקהילה והן בהצלת לא מעט חניכים מלהידרדר. אחת המעלות של האדם היא גם היכולת לסלוח.

"עומר אצילי מודע לנזק ולסבל שגרמה המעידה החד פעמית שלו. במסגרת המועדון שלנו ייקח עומר חלק בפעילות למען הקהילה ויעזור לנו להמשיך ולהצליח על המגרש".

אצילי התנצל על הקריאות "מכבי חיפה חיזבאללה" שקרא במהלך העונה שעברה כשחקן מכבי תל אביב, ואמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר החתימה: "אני מאד שמח ונרגש להגיע למכבי חיפה,  מחכה כבר לרגע לעלות הדשא ולתת את כל כולי. אני מגיע למועדון ענק עם קהל מחבק שמעניק לי אהבה גדולה מהרגע הראשון. 

"זה מרגש ולא מובן מאליו מבחינתי. אני מבין שיש מי שנפגע מהקריאות בשנה שעברה, זה היה ברגע של אמוציות וללא כוונה לפגוע באף אחד ואני מתנצל על כך. אני רוצה במעמד זה להגיד תודה לאשתי ולמשפחה הקרובה שהולכים איתי כל הדרך, לסוכנים שלי רונן וגלעד קצב, רועי רוזן ועידן כסיף, וכמובן לנשיא המועדון, יענקל'ה שחר. מרגע זה כל כולי מתרכז בכדורגל ובמחויבות לקהל ולמועדון שלי".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
בעין הסערה. אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

כזכור, אתמול אמו של הקשר ששב לישראל מקפריסין גילתה רימון הלם שהונח מחוץ לבית המשפחה. המקרה החמור הגיע בסיומו של שבוע קשה מאוד שעבר על אצילי, שהחל להרגיש את האיומים עוד לפני ששב לישראל מניקוסיה. הבוקר ניידת בילוש של משטרת ישראל הגיעה למתחם האימונים של מכבי חיפה, ומאבטחים רבים הוצבו מסביבו על ידי הקבוצה.

כבר זמן מה שהקשר נמצא על הכוונת של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ומאז שהנושא פורסם, הוא החל לקבל איומים והודעות נאצה ברשתות החברתיות מאנשים שהזדהו כאוהדי מכבי חיפה, זאת. כדי שלא יגיע לקבוצה. בשבוע שלפני החזרה ארצה, גם אשתו של השחקן, אור, ספגה איומים ברשתות החברתיות ואף קיבלה ישירות לנייד צילומים של כתובות גרפיטי שרוססו נגדה ונגד בעלה. בעקבות זאת, אצילי החל לחשוש והביע זאת בשיחות עם חבריו וכן בשיחות שערך עם אנשי מכבי חיפה. הירוקים עשו בדיקה מול ארגוני האוהדים שהבהירו שלא הם עומדים מאחורי האיומים, ואף טענו שהיו שמחים אם הוא היה מגיע. במקביל, חלק גדול מהאוהדים הירוקים שלח לאצילי הודעות תמיכה כדי שלא יחשוש להגיע.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון ראשון בירוק. עומר אצילי/אתר רשמי, מכבי חיפה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

האיומים על אצילי נמשכו גם כאשר הוא הגיע חזרה לישראל. כתובות גרפיטי בגנותו רוססו בסמוך לביתו של סוכנו רונן קצב, ושוב נראה היה שמדובר באוהדי מכבי חיפה לכאורה. אלא שגם הפעם הארגונים השונים הבהירו שלא מדובר באוהדי מכבי חיפה. בכל מקרה, החליט הקשר להחליף את מספר הטלפון הנייד שלו. אתמול הבעלים יעקב שחר ונציגים נוספים מטעם המועדון שוחחו עם הקשר כדי להרגיע אותו והובוקר הוא חתם בשורות המוליכה, וייאבק על האליפות מול קבוצתו לשעבר מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully