וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הונח מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי

עודכן לאחרונה: 13.1.2021 / 0:51

צוות חקירה מיוחד הוקם במרחב איילון של המשטרה על מנת לבדוק האם מדובר באירוע שקשור לכדורגל או בסחיטה. במשטרה מעריכים כי לא הייתה כוונה מצד המניחים לפוצץ את הרימון, אלא רק להזהיר את אצילי ומשפחתו

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

על רקע החתימה המתקרבת שלו במכבי חיפה, רימון הונח הערב (שלישי) בפתח ביתם של הוריו של עומר אצילי. הרימון הונח ולא התפוצץ. כרגע לא ברור מי עומד מאחורי הפעולה וכל הכיוונים נבדקים בשלב זה על ידי המשטרה. במשטרה פתחו בחקירה ורואים את האירוע בחומרה רבה. גורם במכבי חיפה אמר: "עומר ומשפחתו עוברים תקופה קשה מאוד. ימים של אלימות לא פשוטה. חייבים להפסיק את ההסתה נגדו". במכבי חיפה מניחים שאין קשר בין אוהדי הקבוצה למקרה ולכן בשלב זה השחקן צפוי לחתום.

הרימון הונח בפתח הבית בשעות הצהריים. מי שגילתה אותו הייתה אמו של אצילי. בו במקום ההורים דיווחו למשטרה וחבלנים נשלחו במהירות לנטרל את הרימון. במשטרה מעריכים כי לא הייתה כוונה מצד המניחים לפוצץ את הרימון, אלא רק להזהיר את אצילי ומשפחתו. אצילי והוריו כבר תושאלו על ידי חוקרי המשטרה והשחקן סיפר על אינספור איומים שהוא קיבל ושבגללם גם החליף את מספר הטלפון שלו. המשטרה תנסה למצוא בסביבת בית הוריו של אצילי מצלמות וידאו שיוכלו לסייע בפיענוח האירוע החמור. כל אפשרויות החקירה ייבדקו ולא רק האפשרות שאלה היו אוהדים שרצו למנוע מאצילי לחתום במכבי חיפה. צוות חקירה מיוחד הוקם במרחב איילון כששני הכיוונים שנבדקים הם ניסיון סחיטה וקשר לכדורגל.

תגובת עו"ד עדי כרמלי: "תחנת המשטרה של מרחב איילון מטפלת באירוע בצורה רצינית. אנחנו סומכים על המשטרה ועוקבים מקרוב אחרי התקדמות החקירה".

עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
שובר שוויון? אצילי/לירון מולדובן

סאגת עומר אצילי קרובה לסיום. הקשר הגיע היום (שלישי) לבדיקות רפואיות במכבי חיפה והירוקים צפויים להכריז עליו כעל שחקנם החדש היום או מחר. במועדון משוכנעים שההצטרפות של אצילי מאפואל ניקוסיה, תשדרג משמעותית את הקבוצה. "כמעט אף פעם אי אפשר להביא שובר שיוויון בחלון ההעברות של ינואר. הפעם הייתה אפשרות כזאת, וההנהלה וברק בכר עשו הכול כדי שהוא יהיה אצלנו", אמרו במועדון.

אצילי כבר סגר את כל תנאיו וקיבל החלטה לחתום בחיפה. היום הוא עבר בדיקות רפואיות ובקרוב מאוד יצטרף לאימוני הקבוצה.

הצוות המקצועי במכבי חיפה רוצה להתחזק בשחקן התקפה נוסף, אבל בקבוצה יבדקו האם זה יתאפשר בשקלול התקציב בו צריך לעמוד כחלק מדרישות משרד האוצר כתנאי לקבלת כספי רשת הביטחון הכלכלית. הסכום שאמורה הקבוצה לקבל ממשרד האוצר מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully