וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראלדש: "ידעתי שלא אפספס את ההזדמנות לחזור למכבי תל אביב"

12.1.2021 / 20:39

המגן הפורטוגלי שהיה מבוקש על ידי מכבי חיפה בחר לחזור לקדנציה שנייה במדי צהובים, אחרי חצי עונה מאכזבת באפואל ניקוסיה הקפריסאית

תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

עדכון ראשון: 10:05

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של אנדרה ז'ראלדש, שחזר רשמית לקדנציה שנייה בקבוצה. המגן הפורטוגלי בן ה-29, שהיה מבוקש גם על ידי מכבי חיפה, בחר בסופו של דבר לשוב לקבוצה עימה זכה באליפות אשתקד וחתם לשנה וחצי לאחר שקיבל את השחרור מאפואל ניקוסיה הקפריסאית.

ז'ראלדש חזר כזכור בקיץ לספורטינג ליסבון אחרי עונת ההשאלה המוצלחת שלו במכבי תל אביב, איתה היה שותף לאליפות חלקה שכמעט הסתיימה ללא הפסד. המגן היה מועמד לאולימפיאקוס בתחילת הקיץ, אבל האלופה היוונית החתימה בסופו של דבר את ראפיניה הברזילאי והוא נאלץ להמתין ללא קבוצה, עד שחתם באפואל ניקוסיה. בקפריסין רשם תשע הופעות, בעונה הכושלת של אפואל לצידם של עומר אצילי ובן שהר.

שחקני מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש, יונתן כהן. דני מרון
ברח למכבי חיפה. אנדרה ז'ראלדש/דני מרון

מאוחר יותר שחררה מכבי תל אביב סרטון של ז'ראלדש, בו הוא אומר: "בקריירה של שחקן מקצועי לא מעט תחנות. אבל רק בני מזל מצליחים ליצור חיבור אמיתי שהוא מעבר לכדורגל. היה לי את המזל לשחק במועדון שהפך למשפחה בשבילי. מועדון שדרכו הכרתי תרבות חדשה, חברים, אוהדים, מועדון שהמרחק ממנו רק הראה לי כמה אני מתגעגע. בקריירה של שחקן יש גם הזדמנויות וכשהייתה לי ההזדמנות לחזור הבנתי שאני לא מפספס אותה. ידעתי שאני חוזר למכבי".

ז'ראלדש, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במרכז שמיר 'אסף הרופא', אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "רק אחרי שחזרתי לתל אביב הבנתי כמה באמת התגעגעתי למקום הזה ולמועדון הזה. אני מאושר לחזור ולהשתייך שוב למשפחה הצהובה ואני מתרגש לקראת האיחוד עם כולם שוב".

פטריק ואן לוון, הוסיף: "אנחנו שמחים על הסיכום שהביא לחזרתו של אנדרה ג'ראלדש למכבי. לאנדרה יש איכויות מגוונות והוא מוסיף לסגל שלנו מימד אחר שיחזק אותנו. אנו בטוחים שהוא יהיה גורם משמעותי בדרך להגשמת המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully