וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סירבה, ניס הסכימה: צסק"א מוסקבה סיכמה עם קשר אחורי

אחרי שקיבלה תשובה שלילית בנוגע לנטע לביא, הקבוצה הרוסית מנהלת מו"מ על העברת דנילו הברזילאי, שמשחק באותה עמדה

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

האם צסק"א מוסקבה ויתרה על שירותיו של נטע לביא באופן סופי? לפי העיתונאי ג'אנלואיג'י לונגארי, קבוצת הפאר מעיר הבירה קרובה מאוד לצירוף הקשר הברזילאי דנילו, שמשחק בניס, אבל ממעט לקבל דקות.

לפי הדיווח שזכה לתהודה נרחבת בתקשורת הרוסית, דנילו כבר סיכם את תנאיו בצסק"א וכעת מתקיים מו"מ מתקדם בין הרוסים לבין הקבוצה הצרפתית. בדיווח לא הופיעו פרטי העסקה, אבל בתקשורת המקומית העריכו שצסק"א תדרש לשלם לכל הפחות 6.5 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-24, לו חוזה עד קיץ 2023.

דנילו - אם אכן יגיע למוסקבה - יהיה רכש מאוד מרשים של צסק"א. הוא שיחק בנבחרות הצעירות של ברזיל וכבר כשהיה בן 18, ספורטינג בראגה הפורטוגלית שילמה עבורו 4.5 מיליון יורו. בהמשך שיחק בוולנסיה, בנפיקה וסטנדרד ליאז' בהשאלות ובקיץ 2018 נמכר מבראגה לניס תמורת 10 מיליון יורו.

שחקן ניס, דנילו. John Berry, GettyImages
דנילו כבר סיכם, עכשיו נדרשת סגירה בין הקבוצות/GettyImages, John Berry

חלון ההעברות ברוסיה ייפתח ב-29 בינואר וייסגר ב-25 בפברואר, ובצסק"א סימנו את עמדת הקשר האחורי ככזו בה הם רוצים להתחזק. לאחרונה המועדון הרוסי יצר קשר עם מכבי חיפה בבקשה לפתוח במו"מ לגבי נטע לביא, אבל הירוקים סירבו.

לביא קיבל מסר שמעבר לשדרוג המקצועי, הוא יוכל להרוויח בצסק"א מוסקבה כ-650 אלף דולר לעונה וביקש לעזוב, אבל במכבי חיפה הסבירו לו שבהיותו שחקן מפתח וגם קפטן הקבוצה, הוא לא יימכר במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully