וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו בדרייב אין

13.1.2021 / 12:29

איגוד הכדורסל אישר כי המשחקים בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים ובין הפועל חולון למכבי תל אביב יתקיימו באולם בתל אביב ב-11 בפברואר לאחר שנבחנו מספר חלופות

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב תפגוש את חולון בדרייב אין. ספרופולוס/דני מרון

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) באופן רשמי כי משחקי חצי גמר גביע המדינה יתקיימו ב-11 בפברואר בדרייב אין בתל אביב. "בימים האחרונים נבחנו מספר חולופות והתקבלה ההחלטה", נכתב בהודעת האיגוד. לוואלה! ספורט נודע כי באיגוד שקלו לקיים את המשחקים באולם בחולון, כשמוקדם יותר השנה נבחנה אפשרות לערוך את המשחקים בהיכל החדש שנבנה בחדרה, אך שתי החלופות לא התקבלו.

כזכור, בהגרלת חצי גמר הגביע שהתקיימה בשבוע שעבר נקבע כי משחקי חצי הגמר הם: מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים, הפועל חולון - מכבי תל אביב.

עוד לפני הגרלת חצי הגמר הוחלט לפצל לראשונה מזה שנים רבות בין משחקי חצי הגמר למשחק הגמר שאמור להיערך רק לקראת חודש אפריל. מה שעומד במוקד ההחלטה הוא הרצון של האיגוד להכניס קהל למשחק הגמר, לצד שמירה על קיום משחקי הגביע, וכך הוחלט לדחות רק את משחק הגמר. ההערכות הן שלקראת חודש אפריל תותר כניסה מסוימת של קהל למשחקים על פי כללים מסוימים שיקבעו מראש ושנמצאים בדיונים בין משרד הספורט למשרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully